בדקה ה-95: הפועל ראשל"צ חילצה 1:1 נגד כפר שלם

איסמעיל עאמר
איסמעיל עאמר | אודי ציטיאט

העולה החדשה ללאומית הייתה קרובה לניצחון הבכורה שלה העונה, אך שער מאוחר של גיל סאלם מנע שלוש נקודות מהחניכים של דוד מרטן. עבדאללה אבו עבד כבש (81) לטובת נועלת הטבלה. הקבוצה מעיר היין עלתה למקום השישי

(גודל טקסט)

הפועל כפר שלם עלתה בעונה החולפת לליגה הלאומית, והערב (שלישי) היא הייתה קרובה מאוד לרשום את ניצחון הבכורה שלה העונה אחרי שבעה מחזורים, אבל שער בדקה ה-95 של הפועל ראשון לציון קבע 1:1 במשחק השלמה מהמחזור הראשון.

הקבוצה מעיר היין הגיעה למשחק לאחר שצברה ביטחון רב בעקבות העובדה שהשיגה שלושה ניצחונות רצופים ומחקה את פתיחת העונה הצולעת שלה. הערב, החניכים של איסמעיל עמאר נראו אנמיים מאוד באצטדיון גרונדמן, מה שאפשר לקבוצה של דוד מרטן ליזום ולתקוף ללא בעיות.

במשחק עצמו ניתן היה לראות כי כפר שלם נחושה מאוד למצוא את השער של יהונתן שאבי, כאשר במהלך המחצית השנייה היא רשמה מספר החמצות נוראיות, כולל אחת גדולה של מייקל אולהה. בדקה ה-81 הגיע הרגע שהיה אמור לנצח עבורה את המשחק – המחליף עבדאללה אבו עבד ניצל פרצה בהגנת ראשל"צ, חדר לרחבה ללא בעיות וסובב לרשת את שער הניצחון.

דוד מרטן
מרטן. היה קרוב לניצחון בכורה העונה | בית"ר ירושלים, רשמי

שופטת המשחק מיתר שמש הוסיפה חמש דקות להתמודדות, ונראה שהלחץ הכריע עבור כפר שלם. למרות שראשל"צ לא הייתה במיטבה במהלך המחצית השנייה, שניות ספורות לפני שריקת הסיום גיל סאלם היה חופשי במרכז הרחבה ונגח לעבר השער של שריף כיוף את שער השוויון הדרמטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי