הפועל פ"ת הפתיעה את איכסל, הפועל ר"ג נצמדה אליה בפסגה

אליאור משעלי
אליאור משעלי | לילך וייס

צמד של אליאור משעלי העניק לדגו נקודות יקרות, האורדונים סיימו ב-1:1 נגד הפועל רעננה, אך עלו למקום הראשון בזכות הפרש שערים עדיף. וגם: נוף הגליל הפסידה בנס ציונה, ירושלים גברה על ת"א/בת ים

(גודל טקסט)

כל שמונת משחקי המחזור השמיני בליגה הלאומית נערכו היום (שישי) ובסיומם יש לנו מוליכה חדשה: הפועל איכסל הפסידה בביתה 2:1 להפועל פתח תקווה והמשמעות היא שכעת הפועל ר"ג במקום הראשון: האורדונים סיימו ב-1:1 נגד הפועל רעננה, במקביל הפועל נוף הגליל הפסידה 2:1 לנס ציונה וכעת ניצבות בפסגה שתי קבוצות עם 15 נקודות כל אחת, אך להפועל ר"ג הפרש שערים עדיף.

הפועל איכסל – הפועל פתח תקווה 2:1

המלאבסים ניצחו רק פעם אחת בשבעת מחזורי הפתיחה ובארבעת המשחקים האחרונים כבשו שני שערים בלבד, דווקא במשחקים בהם עלו ליתרון נגד הפועל ירושלים ומכבי אחי נצרת ואת שניהם הפסידו, אבל היום בעפולה מסאי דגו ושחקניו הצליחו להדהים את המוליכה ולהשיג את שלוש הנקודות הקריטיות להם לאור פתיחת העונה הרעה.

חלוץ הרכש ממכבי פתח תקווה, אליאור משעלי שבהופעת הבכורה ביום שני לא מצא את הרשת, כבש היום צמד מהיר – הראשון כבר אחרי שתי דקות והשני בדקה ה-20, שערים שהספיקו כדי להכניע את איכסל שהצליחה רק לצמק משער עצמי של צליל נחמיה בדקה ה-69. להפועל פ"ת כעת שבע נקודות, איכסל איבדה את הפסגה בגלל הפרש שערים, אך חולקת אותה יחד עם הפועל ר"ג עם 15 נקודות כל אחת.

אליאור משעלי
משעלי. צמד מהיר במשחקו השני | לילך וייס
ירוחם מחבק את משעלי | לילך וייס
שחקני הפועל פ"ת חוגגים ניצחון חשוב | לילך וייס

הפועל רמת גן – הפועל רעננה 1:1

האורדונים פספסו הזדמנות לעלות לפסגה, אבל יסתפקו בנקודה מול היורדת מליגת העל – בעיקר לאור העובדה שהאורחת כבר כבשה בדקה ה-85, שער שנפסל בטענת נבדל שכנראה לא היה. שחקן ההגנה רועי הרמן כבש כבר אחרי שמונה דקות לזכות האורחת מרעננה בנגיחה ממצב נייח, אבל המארחת נהנתה משער שוויון של מיקו ממן בדקה ה-27 וסיימה בתיקו שני ברציפות. לר"ג כעת 15 נקודות והיא במקום הראשון בזכות הפרש השערים הטוב בליגה (5:14), רעננה שיפרה את מאזנה ל-10 נקודות ב-8 משחקים.

סקציה נס ציונה – הפועל נוף הגליל 1:2

יורדת נוספת מליגת העל ללאומית היא סקציה נס ציונה, שבדומה לרעננה גם היא מתקשתה להתרגל לחיים בליגת המשנה. למזלה, היום היא נהנתה משער ניצחון של אלי אלבז, אחרי ארבע קורות שפגש מוקדם יותר השבוע. עידו דוידוב העלה את סקציה ליתרון כבר אחרי 18 דקות, אבל קבוצת הצמרת מהצפון חזרה משער של אלי בלילתי בדקה ה-50 וניסתה לשמור על התוצאה, אך טעות בהגנה סידרה לאלבז נגיחה קלה ובדקה ה-80 הוא קבע את תוצאת הסיום, 1:2 לסקציה ששיפרה את מאזנה ל-13 נקודות והיא במרחק נגיעה מהצמרת הגבוהה. נוף הגליל נותרה במקום השלישי עם 14 נקודות.

הפועל ירושלים – בית"ר ת"א/בת ים 0:1

עידן שמש כבש בדקה ה-88 והעניק לירושלמים ניצחון יקר מול החבורה הצעירה, שמתקשה לשמור על יציבות וספגה הפסד שני בשלושה משחקים. בזכות שערו של שמש, ירושלים במקום השמיני בטבלה עם 12 נקודות, אחת פחות מיריבתה היום שנותרה עם 13 נקודות ובמרחק שתי נקודות מהמוליכות.

הראל שלום וגיא בדש חוגגים | אודי ציטיאט
זיו אריה. ניצחון יקר לירושלמים | אודי ציטיאט
עמיר נוסבאום. הקבוצה שלו לא יציבה | אודי ציטיאט

מ.ס כפר קאסם – הפועל כפר שלם 1:1

קרב בין שתי קבוצות שלא ניצחו העונה הסתיים בחלוקת נקודות בעקבות שער עמוק בתוספת הזמן. בדקה ה-19 החלוץ מייקל אולהה, אקס הפועל תל אביב. כבש לזכות כפר שלם וכבר נראה היה שיחלץ אותה מהמקום האחרון, אלא שכפר קאסם איזנה מפנדל רגע לפני שריקת הסיום מבעיטה מוצלחת של ירדן כהן, אוהד חזוט אף ספג אדום בדקה ה-92 על העבירה שהובילה לחלוקת הנקודות. כפר שלם נותרה אחרונה עם שלוש נקודות בלבד, כפר קאסם עם חמש, אך עדיין ללא ניצחון כאמור.

הפועל רמת השרון – הפועל עפולה 0:1

הקבוצה מהשרון כבר רביעית בטבלה ובמרחק נקודה מהמוליכות, הודות לשער של עומרי שקל בדקה ה-42. עפולה, אחת משלוש הקבוצות שעדיין ללא ניצחון העונה, רשמה משחק שלישי ברציפות ללא שער זכות והיא עם שתי נקודות בלבד העונה, נמצאת מעל כפר שלם בטבלה רק בזכות הפרש שערים עדיף. רמת השרון לא הבריקה, אך בנוסף לניצחון יכולה להתנחם בכך שהשאירה מאחור מה-3:0 שחטפה ביום שני מת"א/בת ים.

תוצאות נוספות: מכבי אחי נצרת – הפועל אום אל פאחם 0:1 (אלון בוזורגי, 90), הפועל עכו – הפועל ראשון לציון 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי