בתום שמונה מחזורים: תומר קשטן הפך למפוטר הרביעי בלאומית

תומר קשטן
תומר קשטן | מאור אלקסלסי

המאמן הצטרף לעומר פרץ, ניר ברקוביץ' ואבי סבג, לאחר שמועדון ספורט כפר קאסם הודיע על סיום דרכו בעקבות ה-1:1 נגד כפר שלם וכשהקבוצה מתחת לקו האדום וללא ניצחון העונה

קבוצות: מ.ס. כפר קאסם
(גודל טקסט)

גל פיטורי המאמנים בליגה הלאומית נמשך. תומר קשטן הפך הערב (שישי) למאמן הרביעי שמפוטר, בתום שמונה מחזורים בסך הכל, לאחר שמועדון ספורט כפר קאסם הודיע על סיום דרכו בעקבות התיקו הביתי 1:1 נגד נועלת הטבלה, הפועל כפר שלם, שהייתה רחוקה שניות ספורות מניצחון בכורה העונה, אך יצאה עם נקודה בלבד לאחר שירדן כהן השווה את התוצאה עם פנדל מוצלח בדקה ה-93. כפר קאסם מדורגת במקום ה-14 בטבלה עם חמש נקודות בלבד ועדיין לא ניצחה העונה.

בכך הצטרף קשטן לעומר פרץ, ניר ברקוביץ' ואבי סבג, שפוטרו לפני כן מכפר שלם, אחי נצרת והפועל אום אל-פאחם בהתאמה. קשטן הגיע לכפר קאסם במהלך העונה שעברה והוביל אותה לפלייאוף העליון, מה שיצר במועדון ציפיות כי הקבוצה תהיה חזקה יותר העונה, אלא שכאמור, בשלב זה היא נמצאת מתחת לקו האדום.

בהודעה הרשמית מטעם המועדון נכתב: "משפחת כפר קאסם, ההנהלה, השחקנים והאוהדים מודים למאמן על התקופה שלו בקבוצה ומאחלים לו הרבה הצלחה בהמשך". במהלך הימים הקרובים תיערך ישיבת הנהלה מיוחדת בה יוחלט על זהות מחליפו של קשטן על הקווים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי