החמישי שמפוטר: שלומי דורה כבר אינו מאמן הפועל עפולה

שלומי דורה
שלומי דורה | אודי ציטיאט

המאמן שילם את המחיר על פתיחת העונה החלשה - ללא ניצחון בשמונה משחקים. רומן זולו, מאמן קבוצת הנוער, עשוי לעמוד על הקווים נגד הפועל ירושלים בשני. בהנהלה יבהירו לשחקנים: גם עתידכם על הפרק

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

גל הפיטורים בליגה הלאומית אינו פוסח לרגע. אתמול תומר קשטן שילם במשרתו והחמישי במספר הוא שלומי דורה. הפועל עפולה הודיעה הערב (שבת) על כך שהמאמן עוזב את המועדון אחרי כשנה. אמנם בשנה שעברה הוא הוליך אותה למסע הישארות מרשים והשאיר אותה בליגה השנייה, אך עונת 2020/21 לא הלכה כמצופה.

פתיחת העונה הרעה של הקבוצה הייתה בעוכריו של המאמן. עפולה, אחרי שמונה מחזורים, מדורגת במקום ה-15 והלפני אחרון כאשר היא היחידה שטרם ניצחה העונה בליגה (שלוש נקודות בלבד) לצד הפועל כפר שלם ומועדון ספורט כפר קאסם. אתמול (שישי) הפסידה הקבוצה 1:0 להפועל רמת שרון.

"לאחר שיחה שהתקיימה בין הנהלת המועדון לשלומי דורה הוחלט לסיים את תפקידו של המאמן לאחר כשנה במועדון. אנו מודים לשלומי על התקופה במועדון ועל חלקו במסע ההישארות של הקבוצה בעונה שעברה ועל הדרך שלנו ביחד". עוד נמסר כי מאמן קבוצת הנוער רומן זולו ישמש כמאמן זמני לבינתיים והוא צפוי אף לעמוד על הקווים נגד הפועל ירושלים ביום שני.

גם השחקנים לא נותרו נקיים מהמצב. ראשי המועדון מתכננים לקיים שיחה עם השחקנים ובה יובהר להם כי אם לא ישתפרו באופן מיידי – ייחל גל שחרורים בקבוצה. דורה כאמור הוא המאמן החמישי בליגה הלאומית שכבר סיים את דרכו אחרי עומר פרץ, ניר ברקוביץ, אבי סבג ותומר קשטן.

שלומי דורה, עידן לייבה
שלומי דורה, עידן לייבה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי