שבחון הודיע על פרישה: "קשה לי לחזור לשחק בשל הקורונה"

יוסי שבחון
יוסי שבחון | הפועל פתח תקווה, רשמי

הקשר המוכשר שגדל בהפועל פ"ת, שיחק במכבי ת"א והגיע עם יריבתה העירונית לליגת האלופות, תולה את הנעליים בגיל 38. במכבי הרצליה הציעו לו להמשיך כעוזר מאמן. רשם גם שלוש הופעות בנבחרת ישראל

(גודל טקסט)

יוסי שבחון פרש מכדורגל בגיל 38. את השנים האחרונות הוא העביר הרחק מאור הזרקורים איי שם בליגה הלאומית, אך ליוסי שבחון יש קריירה שבהחלט ניתן להתגאות בה, תשאלו את אוהדי הפועל פתח תקווה בה גדל. הקהל הכחול החשיב אותו לסמל והוא היה אחד מהשחקנים האהובים בקבוצה. הקשר החליט לתלות הערב (שבת) את הנעליים.

הקשר החליט רגע לפני חזרתה של ליגה א' להודיע על פרישה. הוא נפגש עם ראשי מכבי הרצליה והסביר: "קשה לי מאוד להיכנס לעונה הזו בשל כל ההפסקות שנבעו כתוצאה מהקורונה ועל כן החלטתי לפרוש".כזכור גם לפני שנתיים הודיע כי פורש מכדורגל אך לאחר מספר שבועות חזר לכר הדשא והביא את הרצליה דאז עד למשחק העלייה נגד הפועל עכו.

"יוסי הוא מקצוען ברמה הגבוהה ביותר ואם הוא לא יכול לתת מאה אחוז אז הוא מעדיף לא לשחק" אמרו בהרצליה. בהרצליה כבר הציעו לשחקן לשמש כעוזר מאמן ומאמן כושר ושבחון צפוי להחזיר תשובה בימים הקרובים.

יוסי שבחון חוגג עם שחקני הפועל תל אביב | JACK GUEZ/AFP via Getty Images

הקשר, תוצרת מחלקת הנוער של פ"ת, שיחק כשש שנים בקבוצה, משנת 2000 ועד 2006 ואף זכה איתה בגביע הטוטו ב-2004/05 כשכבש את שער הניצחון. לאחר מכן עבר למכבי תל אביב בה רשם ארבע שנים וכבש 26 שערי ליגה. לאחר מכן חצה את הכביש ועבר להפועל תל אביב עמה הגיע לליגת האלופות. שבחון גם זכה עם האדומים בגביע המדינה באותה עונה. בהמשך שיחק גם בהפועל באר שבע ומכבי נתניה למשך עונה אחת. התחנה האחרונה שלו הייתה מכבי הרצליה בה שיחק מאז 2017.

מעמדת הקשר המרכזי, שבחון כבש 82 שערים במהלך הקריירה. הוא ערך 4 הופעות בליגת האלופות במדי הפועל ת"א, ובישל לערן זהבי שער ב-0:3 מול בנפיקה. שבחון גם זכה ללבוש את מדי נבחרת ישראל. הוא רשם 14 הופעות בנבחרת הצעירה וכבש פעמיים. ב-17 באוגוסט ערך הופעת בכורה כשאברם גרנט היה על הקווים ושיחק נגד פולין. ב-2006 שיחק נגד סלובניה במשחקו השלישי והאחרון.

יוסי שבחון | אסף קליגר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי