סלאח חסארמה מונה למאמן מועדון ספורט כפר קאסם

חסארמה
סלאח חסארמה | דני מרון

לאחר פיטוריו של תומר קשטן, הוחלט לתת הזדמנות למי שאימן את נבחרת נערים ב' של ישראל וכעת ישוב להדריך בוגרים. המבחן הראשון יהיה מול הפועל פתח תקווה

קבוצות: מ.ס. כפר קאסם
(גודל טקסט)

מאמן חדש למועדון ספורט כפר קאסם. הבוקר (ראשון) הכריזו בקבוצה על מינויו של סלאח חסארמה כמאמן החדש של הקבוצה, יומיים לאחר שפוטר תומר קשטן בתום שמונה מחזורים בליגה הלאומית.

ביום שישי סיימה כפר קאסם בתיקו ביתי מביך מול הפועל כפר שלם במשחק בין שתי קבוצות שלא ניצחו העונה, תוצאה שהובילה את ראשי המועדון לבצע זעזוע על הקווים. כעת יוביל את הקבוצה חסארמה בן ה-46, יליד הכפר בענה שאימן בעבר בהפועל קריית שמונה ולאחר מכן בנבחרת נערים ב' של ישראל.

כעת חוזר חסארמה לאמן בוגרים בליגה הלאומית ואולי גם יצליח להשיב את המועדון למסלול הניצחונות ולעמידה בציפיות: בכפר קאסם קיוו העונה לעשות צעד נוסף ולהיאבק על עלייה לליגת העל, אך פתיחת העונה טרפה את הקלפים. "חסארמה כבר עקב אחרי הקבוצה מספר ימים", הודו בכפר קאסם כיצד המהלך הושלם במהירות כזו בסוף השבוע.

עוד לפני מינויו של חסארמה פנו בכפר קאסם לאלדד שביט והציעו לו לאמן את הקבוצה, אולם אקס בני סכנין סירב. המבחן הראשון של חסארמה יהיה כבר מחר במשחק חוץ נגד הפועל פתח תקווה.

סלאח חסארמה
סלאח חסארמה | מ.ס כפר קאסם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי