הליגות הנמוכות ישובו לאימונים, חסון: הכדורגל חזר למגרש

משרדי ההתאחדות
ההתאחדות לכדורגל | עדי אבישי

החל משבוע הבא הקבוצות בליגות ב' ו-ג' יוכלו שוב להתאמן. יו"ר ההתאחדות בירך: "זה יום מאוד משמח, מאושר עבור רבים שזו אהבתם ופרנסתם". שר התרבות והספורט חילי טרופר: "נמשיך להמעיט במילים ולהרבות במעשים"

(גודל טקסט)

שר התרבות והספורט חילי טרופר הביא בשורה גדולה כאשר הגיע היום (חמישי) לסיכום עם שר הבריאות על החזרת הליגות הנמוכות (ליגות ב' ו-ג') – הקבוצות ישובו לאימונים החל משבוע הבא. השר הבטיח לעשות הכל כדי שגם תחזור הפעילות באולמות.

טרופר אמר: "אני גאה בכך שהספורט בישראל פתוח גם בתוך משבר הקורונה הגדול ושמצטרפים אליו החל מהיום גם הספורטאים התחרותיים המבוגרים הרבים". לשר היה חשוב להבהיר: "כדי שלא יהיו כאלה שיתבלבלו – חזרת הליגות והספורט התחרותי מתרחשת הודות לעבודה שקטה ומקצועית ולא בשל רעשים וצעקות פופוליסטיות. לאורך כל הדרך אותם קולות רועשים וקטנים רק הפריעו לסיכום ולחזרה לפעילות".

עוד הוסיף: "אני שמח על החזרה בעיקר עבור רבים שזו אהבתם ופרנסתם, אלה שידעו לפנות בכבוד, שעבדו בשיתוף פעולה ואף הסתייגו מהדרך המפלגת והצעקנית שבה נהגו מיעוט קטן ושולי. אני כאן בשבילכם, ספורט הוא בית לערכים רבים – ואיומים, פופוליזם והתקפות אישיות הם בדיוק ההיפך מכל מה שיפה וטוב בספורט הישראלי".טרופר חתם את דבריו: "נמשיך לעבוד קשה, למעט במילים ולהרבות במעשים למען הספורט בישראל".

חילי טרופר
ראובן ריבלין, חילי טרופר | עמוס בן גרשום, לע"מ

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, ברך גם הוא על המהלך: "מאמצים אדירים שנמשכו זמן רב נשאו פרי והפכו את מה שנררה עד לא מזמן לבלתי אפשרי – למציאות. עם חזרת ליגות ב' ו-ג' לפעילות, חוזר למעשה כל הכדורגל הישראלי למגרש וזה יום מאוד משמח. חשוב להדגיש את המאמץ חסר הפשרות של שר התרבות והספורט חילי טרופר לטובת העניין, יחד עם צוות המשרד שלו. טרופר הפך כל אבן, והיו הרבה, כדי להבטיח שליגות החובבנים יחזרו לפעילות".

היו"ר הרבה בשבחים לטרופר וגם לשר הבריאות יולי אדשלטיין: "שתמך במהלך הלא פשוט מתוך אמונה בהצדקתו, בנחיצותו ובהגינות שביסודו" לסיום ביקש חסון מכל הספורטאים להקפיד על כללי ההתנהלות בימי הקורונה – "חשוב שהכדורגל יישמור על עצמו כאי ירוק. עבדנו קשה כדי לאפשר את החזרה לאימונים ואת פתיחת העונה – חשוב שנעשה הכל יחד כדי להבטיח שהעונה תסתיים על כר הדשא אליו כל כך רצינו לחזור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי