הפועל ר"ג ניצחה ושמרה על הפסגה, איכסל חזרה מ-3:0

עופר טסלפפה
עופר טסלפפה | דני מרון

המוליכה גברה 0:1 על בית"ר ת"א/בת ים, הקבוצה של אלירן חודדה מחקה פיגור משולש בפעם השנייה העונה ועשתה 3:3 עם רעננה. ניצחון בכורה לכפר שלם, נס ציונה הכניעה את א.א.פאחם, עכו ורמה"ש סיימו ב-1:1

(גודל טקסט)

המחזור ה-10 בליגה הלאומית נפתח היום (שישי) עם חמישה משחקים במקביל. המוליכה הפועל רמת גן שמרה על פסגת הטבלה עם ניצחון על בית"ר תל אביב/בת ים, הפועל איכסל חזרה מפיגור של שלושה שערים בפעם השנייה העונה והעולה החדשה מכפר שלם רשמה ניצחון בכורה העונה. בנוסף, נס ציונה הכניעה את אום אל-פאחם ועכו נפרדה מרמת השרון בתיקו.

הפועל רמת גן – בית"ר תל אביב/בת ים 0:1

הקבוצה של עופר טסלפפה עצרה רצף של שלוש תוצאות תיקו ונותרה במקום הראשון, בעוד האורחת לא ניצחה מאז המחזור השביעי וירדה למקום השביעי בטבלה. פאדי זידאן הבקיע את שער הניצחון עם נגיחה מוצלחת בדקה ה-37.

הפועל איכסל – הפועל רעננה 3:3

איזה פספוס לחבורה של גל כהן. רעננה הובילה בשלושה שערים, אך לא השכילה לנצל זאת על מנת להימנע מתיקו רביעי ברציפות ונמצאת במקום ה-10. העולה החדשה שוב הראתה אופי חזק ושמרה על מרחק שתי הנקודות מרמת גן. בנג'מין קוקו בישל למוחמד בדארנה את השער ראשון תוך שבע דקות ובדקה ה-21, קוקו הוסיף שער משלו בנגיחה וקבע 0:2. השלישי של רעננה הגיע בדקה ה-52 מרגלו של יואב תומר, אלא שאז התחיל הקאמבק. הארון שפסו וניב אברג'יל כבשו צמד שערי בזק בדקות 59 ו-60, והאחרון השלים צמד בדקה ה-74 כדי להשלים את הקאמבק.

סקציה נס ציונה – הפועל אום אל-פאחם 0:2

החבורה של אורי גוטמן ללא ספק נמצאת במומנטום הכי טוב בליגה, עם ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים (בזה הנוסף היא רשמה תיקו). נס ציונה רחוקה שתי נקודות בלבד מהמקום הראשון, כאשר בצד השני, הקבוצה של מוטי איוניר צברה נקודה בלבד בשלושת המחזורים האחרונים ונמצאת במקום ה-12. אלי אלבז ואמנון טדלה העניקו לכתומים את הניצחון, כשכבשו בדקות 59 ו-72 בהתאמה.

תוצאות נוספות: הפועל כפר שלם – הפועל פ"ת 1:2, הפועל עכו – הפועל רמת השרון 1:1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי