1:1 בין הפועל ירושלים לראשל"צ, נוף הגליל עלתה למקום השני

איסמעיל עאמר
איסמעיל עאמר | אודי ציטיאט

ליגה לאומית: תיקו רביעי רצוף לחבורה של איסמעיל עאמר, הירושלמים נעצרו אחרי שני ניצחונות. הקבוצה של ירון הוכנבוים נקודה מהפסגה אחרי 0:1 על כפר קאסם, עפולה גברה על אחי נצרת וניצחה לראשונה העונה

(גודל טקסט)

המחזור העשירי של הליגה הלאומית הגיע הערב (שני) לסיומו עם הקרב הלוהט בין הפועל ירושלים להפועל ראשון לציון, אשר הסתיים ב-1:1 בטדי. עוד קודם לכן, הפועל נוף הגליל גברה 0:1 על מ.ס כפר קאסם ועלתה למקום השני והפועל עפולה ניצחה בתוצאה זהה את אחי נצרת ורשמה ניצחון ראשון העונה.

הפועל ירושלים – הפועל ראשל"צ 1:1

אחרי שני ניצחונות רצופים, המארחת של זיו אריה נעצרה עם תיקו ועלתה למקום החמישי בטבלה, כאשר במאזנה 16 נקודות. מנגד, ראשל"צ של איסמעיל עאמר רושמת תוצאת תיקו רביעית ברציפות ונותרה במקום התשיעי בטבלה עם 14 נק'. כבר בדקה ה-17 האורחת עלתה ל-0:1 בטדי, כאשר טעות קשה של בן מיזן מירושלים הותירה את מוחמד במבה מהאורחת במצב של אחד על אחד מול השוער, החלוץ בן ה-19 לא התבלבל וסיים עם כדור ברשת. אבל בן מיזן תיקן את הטעות שלו עם שער שוויון בדקה ה-80, כאשר סיפק נגיחה פשוט פנטסטית אל הרשת אחרי הגבהה מהאגף השמאלי, הכניע את יהונתן שאבי וקבע חלוקת נקודות. לקראת הסיום המארחת לחצה ולחצה וניסתה להשיג מהפך וניצחון, אך שאבי ביכולת טובה בין הקורות מנע הפסד מראשל"צ.

כפר קאסם – נוף הגליל 1:0

האורחת של ירון הוכנבוים קטעה רצף של שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, גברה על המארחת של סלאח חסארמה וטיפסה עד למקום השני בטבלה, כאשר במאזנה 18 נקודות – אחת פחות מהפועל רמת גן שבפסגה. מנגד, כפר קאסם ממשיכה להתרסק וגם אחרי עשרה מחזורים היא טרם רשמה ניצחון העונה. כרגע, הקבוצה ממוקמת במקום ה-15 והלפני אחרון עם שש נקודות בלבד. מי שהכריע את ההתמודדות הוא קפטן נוף הגליל, הבלם ליעד אלמליח, אשר נגח לרשת אחרי הגבהה של גיא דיין רגע לפני הירידה למחצית.

ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים | אודי ציטיאט

אחי נצרת – הפועל עפולה 1:0

בשעה טובה, האורחת רשמה ניצחון ראשון בליגה בעונת 2020/21 ונחלצה מהמקום האחרון בטבלה. הקבוצה קטעה רצף של חמישה הפסדים רצופים, צברה שלוש נקודות ועלתה למקום ה-14 כשבמאזנה שש נק' בסך הכל. מנגד, הירוקים של אדהם האדיה נכנעו אחרי שלושה משחקים ללא הפסד ושמרו על מקומם במרכז הטבלה. לצערה של נצרת ולשמחתה של עפולה, ניב שראל כבש שער עצמי בדקה ה-45 לאחר ערבובייה בכדור קרן והיה זה שהכריע את ההתמודדות.

אדהם האדיה
אדהם האדיה | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי