נוף הגליל נותרה בפסגה, 0:5 מרשים להפועל ירושלים על עכו

הראל שלום, גיא בדש | אודי ציטיאט

הקבוצה של הוכנבוים השלימה ניצחון שלישי ברצף עם 0:3 חלק על הפועל פתח תקווה. שמש כבש שלושער אדיר עבור הקבוצה מהבירה, שלום ודהן הוסיפו. 0:2 לאחי נצרת על הפועל רמת השרון

(גודל טקסט)

המחזור ה-12 בליגה הלאומית נפתח הערב (שלישי) עם שישה משחקים. במוקד, מוליכת הליגה הפועל נוף הגליל ניצחה 0:3 את הפועל פתח תקווה. בנוסף, הפועל ירושלים דרסה את הפועל עכו עם 0:5 מרשים. בנוסף, מכבי אחי נצרת ניצחה הפועל רמת השרון.

הפועל פתח תקווה – הפועל נוף הגליל 3:0

כאמור, האדומים מהצפון הובילו את טבלת הליגה ערב המחזור, ולשמחתם הם גם נותרו בפסגה. המלאבסים, אשר צברו רק תשע נקודות עד כה העונה, קיוו להפתיע ולברוח מהתחתית הצפופה. אחרי מחצית מאופסת, איציק שולמייסטר, מגן פתח תקווה, כבש לצערו שער עצמי והעניק לנוף הגליל את היתרון. עודד צ'קול הכפיל את התוצאה בדקה ה-79 עם מבצע אישי נהדר, סמיר פרהוד חתם את התוצאה עם ראשו בדקה ה-87. חניכיו של ירון הוכנבוים ספרו ניצחון שלישי ברציפות, ובמחזור הבא יפגשו את הפועל עכו. מנגד, שחקניו של מסאי דגו יתמודדו נגד הפועל רעננה.

ניצחון ענק של האדומים לבנים שלנו!!!!!! כובשי השערים: איציק שולמייסטר (עצמי), עודד צוקול וסמיר פרהוד. בשישי הקרוב (04.12), תחזור הקבוצה לאצטדיון גרין ותארח את הפועל עכו. #יאללהפועל❤‼

Posted by ‎מועדון הכדורגל הפועל נוף הגליל – FC Hapoel Nof Hagalil‎ on Tuesday, December 1, 2020

הפועל עכו – הפועל ירושלים 5:0

אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות, הקבוצה של זיו אריה פשוט התפוצצה על עכו. כבר אחרי עשר דקות הקבוצה מהבירה כבשה פעמיים, כאשר הראל שלום (8) ועידן שמש (10) מצאו את הרשת. רבע שעה אחרי החזרה מהמחצית, שמש השלים צמד ולמעשה גמר את המשחק. החלוץ הלוהט לא נרגע, ובדקה ה-71 השלים שלושער גדול מבחינתו. ההצגה של האדומים-שחורים המשיכה, ובדקה ה-85 עידן דהן הוסיף כבש את החמישי. הפועל ירושלים עלתה למקום השלישי בטבלה עם עשרים נקודות, והיא רחוקה ארבע נקודות מהמוליכה נוף הגליל. מנגד, הפועל עכו ירדה למקום ה-12 עם 13 נקודות במאזנה.

מכבי אחי נצרת – הפועל רמת השרון 0:2

שתי הקבוצות הגיעו ממרכז הטבלה, כאשר רמת השרון הובילה על יריבתה בשלוש נקודות. נצרת הפסידה בשני המחזורים האחרונים וקיוותה להתאושש על חשבון הקבוצה מהשרון, שמצידה הגיעה אחרי שלוש תוצאות תיקו ברציפות. איאד חוטבא העלה את הירוקים ליתרון בדקה ה-36, ואחמד עאבד הוסיף את השני בדקה ה-73. אחי נצרת הוסיפה שלוש נקודות למאזנה בעקבות הניצחון ועקפה את רמה"ש בדרך למקום השמיני.

הפועל איכסל – בית"ר ת"א/בת-ים 1:1

איכסל של אלירן חודדה פספסה הזדמנות מעולה להיצמד לנוף הגליל בפסגת הטבלה, לאחר שאיבדה יתרון במשחק. חוליו סזאר העלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-50, אך שמונה דקות לאחר מכן זה היה רואן הומאן, הדרום אפריקאי, שמושאל ממכי תל אביב, אשר כבש את שער השוויון במשחק. במחזור הבא תפגוש איכסל את הפועל עפולה ותנסה לחזור ולנצח. בית"ר ת"א אמורה לפגוש את מ.ס. כפר קאסם, שסובלת ממכת קורונה בסגל.

תוצאות נוספות

סקציה נס ציונה – הפועל חיפה 0:1
הפועל כפר שלם – הפועל רעננה 3:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי