בעקבות ההפסד לנוף הגליל: מסאי דגו פוטר מהפועל פתח תקווה

מסאי דגו
מסאי דגו | דני מרון

מאמן נוסף מסיים את דרכו בליגה הלאומית: אחרי ה-3:0 נגד המוליכה, המנכ"ל אבי יחיאל נפרד מדגו, שמעמדו התנדנד כבר לפני מספר שבועות. אלדד שביט המועמד המוביל להחליפו, גם ניר ברקוביץ' עלה

(גודל טקסט)

שרשרת המאמנים המפוטרים בליגה הלאומית התארכה הערב (שלישי), לאחר שהפועל פתח תקווה הודיעה על סיום דרכו של מסאי דגו. ההחלטה התקבלה בשיחה בין המאמן היוצא למנכ"ל המועדון, אבי יחיאל, בתום משחק ההפסד 3:0 להפועל נוף הגליל. "המועדון מודה למסאי על התקופה בה אימן את הקבוצה ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו", נכתב בהודעה הרשמית.

מעמדו של דגו התערער כבר לפני מספר שבועות, כאשר הקבוצה הפסידה להפועל כפר שלם, אך אז החליטו בוועד המנהל של הפועל פתח תקווה לתת הזדמנות נוספת למאמן, שלא שרד הרבה מעבר לכך.

באם המושבות יחלו כבר ממחר בחיפושים אחר מחליף, כאשר בראש הרשימה נמצא אלדד שביט, שפתח את העונה בבני סכנין אך נפרד ממנה בעקבות חילוקי דעות בינו להנהלה, כזכור. שביט היה מועמד גם לכפר קאסם ולאחי נצרת לאחרונה, אך סירב להצעות. עם זאת, בהפועל פתח תקווה מאמינים כי לאור העובדה שמדובר במועדון גדול, יצליחו להכניע את שביט ולהחתימו לשנתיים. גם ניר ברקוביץ' הוזכר כמועמד.

אלדד שביט. יחליף את דגו? | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי