רעננה הפסידה לעכו, 1:1 בין מכבי אחי נצרת להפועל רמת גן

אלדד שביט
אלדד שביט | bola studio

הקבוצה של אלדד שביט נוצחה 1:0 ורשמה משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון, ערן ביטון הכריע (21). חניכיו של עופר טסלפפה חזרו מפיגור משער של בוארון, עאבד כבש ראשון בפנדל גבולי. 1:3 לאיכסל על רמה"ש

(גודל טקסט)

שלושה משחקים נערכו הערב (שני) במסגרת המחזור ה-15 של הליגה הלאומית בכדורגל: מכבי אחי נצרת והפועל רמת גן נפרדו בתיקו 1:1, הפועל רעננה הפסידה 1:0 בבית להפועל עכו ואילו הפועל רמת השרון נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים עם 3:1 מול הפועל איכסל שטיפסה למקום השלישי.

מכבי אחי נצרת – הפועל רמת גן 1:1

אחרי שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות, כולל הדחה כואבת מגביע המדינה באמצע השבוע, מכבי אחרי נצרת הצליחה לעצור את הסחף ואגרה נקודה שהותירה אותה במרכז הטבלה עם 18 נקודות. מנגד, הפועל רמת גן המשיכה בחוסר היציבות שלה, נותרה בחלק העליון עם 24 נקודות, נקודה מתחת למקום שמוביל לליגת העל בסיום העונה. אחמד עאבד כבש בפנדל מפוקפק לזכות המארחת (22), אך עומר בוארון איזן מתוך הרחבה (48) לאחר בישול של מיקו ממן.

הפועל רעננה – הפועל עכו 1:0

ערן ביטון הכריע את המשחק בדקה ה-21 לאחר בלבול בהגנת רעננה, שרשמה משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון ונותרה בתחתית עם 16 נקודות בלבד מתוך 45 אפשריות. מנגד, הפועל עכו סופרת כבר שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות והיא ניצבת במקום התשיעי בטבלה כשבמאזנה 20 נקודות.

תוצאה נוספת

הפועל רמת השרון – הפועל איכסל 3:1
כבש לאיכסל: ז'וליו סזאר (45), טימור אביטן (62) וראנן אריאס (93)
כבש לרמת השרון: אביאל בן חמו (68)

ליאור זדה
ליאור זדה | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי