נוף הגליל התבססה בפסגה, ירושלים במקום השני אחרי 0:3 על איכסל

מתיאוס לימה חוגג עם שחקני נוף הגליל
מתיאוס לימה חוגג עם שחקני נוף הגליל | אודי ציטיאט

הוכנבוים וחניכיו ניצחו 0:2 את בית"ר ת"א/בת ים בקרב צמרת והגדילו את הפער, הקבוצה מהבירה השיגה שלוש נקודות יקרות מול איכסל ורשמה משחק חמישי ברציפות ללא ספיגה. מהפכים לרעננה וראשל"צ, 0:0 לר"ג

(גודל טקסט)

הסיבוב השני בליגה הלאומית בכדורגל יצא היום (שישי) לדרך עם לא פחות משמונה משחקים. במוקד: המוליכה הפועל נוף הגליל גברה 0:2 בחוץ על השנייה בטבלה, בית"ר תל אביב/בת ים. במפגשים נוספים, הפועל ירושלים הביסה 0:3 את הפועל איכסל וטיפסה למקום השני, הפועל עפולה ניצחה את הפועל פ"ת האומללה, מכבי אחרי נצרת נכנעה לנס ציונה, רעננה השלימה מהפך ו-1:2 על אום אל פאחם, רמת השרון השיגה 0:1 על כפר קאסם, ראשל"צ חזה ל-2:3 מהנה על כפר שלם והפועל רמת גן איכזבה בענק עם 0:0 מול הפועל עכו.

הפועל ירושלים – איכסל 0:3

הפועל ירושלים ניצלה את המעידה של נוף הגליל, ניצחה את איכסל שדורגה במקום השלישי ערב המחזור, העפילה למקום השני והיא במצב מצוין בצמרת כשבמאזנה גם משחק חסר. המארחת רשמה ניצחון שלישי בארבעת המחזורים ומשחק חמישי ברציפות ללא ספיגה. מנגד, האורחת עם שני ניצחונות בלבד בתשעת המשחקים האחרונים ובמאזנה 25 נקודות מ-48 אפשריות. לידור נקשרי (35), ועידן שמש (46) וגוני נאור (88) הכריעו.

בית"ר תל אביב/בת ים – הפועל נוף הגליל 2:0

נגיחות של מתאוס לימה (40) ומתן פלג (67) העניקו לאורחת 0:2 ענק, משחק ליגה שמיני ברציפות ללא הפסד ופער של חמש נקודות מהמקום השני ושש מהשלישי. מנגד, בית"ר ת"א/בת ים נוצחה אחרי חמישה משחקי ליגה רצופים ואיבדה את המקום השני לטובת הפועל ירושלים. במחזור הבא נוף הגליל המוליכה תארח את הפועל עפולה ואילו המארחת תקווה לשוב למסלול הניצחונות בחוץ מול הפועל רעננה מהתחתית.

מתיאוס לימה
מתיאוס לימה | אודי ציטיאט
שחקני נוף הגליל
שחקני נוף הגליל | אודי ציטיאט
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון | אודי ציטיאט

הפועל עפולה – הפועל פ"ת 0:1

שלוש נקודות קריטיות למארחת, שרשמה ניצחון רביעי בששת המחזורים האחרונים וברחה מהתחתית הבוערת כשבמאזנה כבר 18 נקודות. יצחק דנן הכריע את המשחק בדקה ה-30 עם בעיטה מדויקת מתוך הרחבה והעמיק את המשבר של הפועל פ"ת, שרשמה משחק שלישי ללא ניצחון ונותרה במקום ה-14.

תוצאות נוספת

הפועל ר"ג – הפועל עכו 0:0
הפועל אום אל פאחם – הפועל רעננה 2:1
הפועל ראשון לציון – הפועל כפר שלם 2:3
הפועל ניר רמת השרון –  מ.ס. כפר קאסם 0:1
מכבי אחי נצרת – סקציה נס ציונה 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי