נוף הגליל ממשיכה בשלה עם 1:2 על עפולה, ראשל"צ רביעית

שחקני נוף הגליל
שחקני נוף הגליל | אודי ציטיאט

מוליכת הטבלה נהנתה משער של דיין בכדור חופשי (40) ולימה, בזמן שהשנייה הפועל ירושלים אכזבה עם 0:0 נגד כפר קאסם. הקבוצה של עאמר גברה 1:2 על הפועל פ"ת המתדרדרת. כפר שלם חזרה לנצח, רעננה נותרה בתשעה שחקנים

(גודל טקסט)

המחזור ה-17 בליגה הלאומית יצא לדרך הערב (שלישי) עם לא פחות משבעה משחקים, ויושלם מחר כאשר סקציה נס ציונה תפגוש את הפועל רמת גן. המוליכה הפועל נוף הגליל שמרה על הפער המבטיח בפסגה כשגברה 0:2 על הפועל עפולה. השנייה בטבלה הפועל ירושלים סיימה רק בתיקו נגד מועדון ספורט כפר קאסם. הפועל ראשון לציון שניצחה את הפועל פ"ת 1:2 עלתה למקום הרביעי בעוד המפסידה בצרות וקרובה לקו האדום. הפועל רעננה ובית"ר תל/אביב נפרדו ב-2:2 כאשר המארחת נותרה בתשעה שחקנים.

הפועל נוף הגליל – הפועל עפולה 1:2

המוליכה חיכתה עד לדקה ה-40 כדי לכבוש נגד היריבה מהתחתית. גיא דיין, הקפטן בן ה-34, כבש בכדור חופשי ערמומי מצד ימין כאשר הטעה את יוסי גינזבורג שוער עפולה שלא הצליח להגיב וספג לפינה הקרובה שלו. זה היה שערו השני העונה של הקשר. בדקה ה-90 המוליכה יצאה למתפרצת ומתיאס לימה כבש בקלילות מול השוער אחרי שגיאה נוראית בהגנה. נוף הגליל עם ניצחון עשירי העונה בליגה. האורחת צימקה עמוק בתוספת הזמן (90+4) אך לא מעבר לכך.

ירון הוכנבוים | אודי ציטיאט

הפועל כפר קאסם – הפועל ירושלים 0:0

סגנית המוליכה שהגיעה להתמודדות עם שמונה משחקים ללא הפסד רשמה מחצית ראשונה מאכזבת מאוד בלי אף הזדמנות. עוז פרץ היה זה שהגיע למצב המסוכן ביותר כשבעט לקורה בדקה ה-60 מתוך הרחבה.

הפועל עכו – הפועל אום אל פאחם 1:1

הפועל עכו הייתה חייבת לעלות ליתרון אחרי שלושה מצבים בתוך הרחבה (57), אלא שפעם אחת שחקן ההגנה הציל מהקו ולאחר מכן ראינו את אחת מהחמצות העונה. כעבור שלוש דקות השיגה עכו פנדל מוצדק ורז טויזר הבקיע מן הנקודה. 13 דקות לסיום אילון אלימלך השווה לקבוצה של מוטי איווניר בנגיחה מדויקת אחרי כדור קרן.

הפועל כפר שלם – הפועל רמת השרון 0:1

רצף ששת ההפסדים הראשונים תם לו בשעה טובה. בארי אבו באקר העלה את קבוצת התחתית ליתרון סופר-מהיר אחרי דקה וחצי בלבד כשדחק פנימה לאחר כדור קרן. בדקה ה-35 כפר שלם כמעט כבשה שוב לאחר קרן והפעם מצד שמאל אך מייקל אולהה נבלם ברגע האחרון. כפר שלם עדיין אחרונה בטבלה אך עדיין לא אמרה נואש.

הפועל פתח תקווה – הפועל ראשון לציון 2:1

האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-29 כאשר אורי זוהר בישל לדן כדורי שסיים כמו שצריך. בדקה ה-44 התקפה נפלאה של פ"ת הסתיימה בשער של אביב סלם אחרי כדור רוחב של היגור וידל. בדקה ה-49 האורחת עלתה שוב ליתרון. מוחמד במבה מסר שמאלה לאבו דוסו שהבקיע בעזרת שחקן הגנה כחול. ראשל"צ העפילה למקום הרביעי בעוד המלבאס בצרות-צרורות.

שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים | אודי ציטיאט

הפועל רעננה – בית"ר תל אביב/בת ים 2:2

מוחמד בדארנה כבש שער נהדר בדקה ה-12, שערו הרביעי העונה בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה, אלא שהקבוצה של אלדד שביט חגגה בדיוק דקה אחת. עודאי שלאעטה קיבל את הכדור ברחבה, עשה הטעייה אחת וסובב ברגל ימין כדור אדיר לחיבורים. שש דקות מפתיחת המחצית השנייה בנג'מין קוקו כבש את שערו השלישי העונה כשנגח לרשת. בדקה ה-77 אמיר ברקוביץ' סיפק בישול נפלא לאסף הרשקו שבעט מהאוויר פנימה והשווה לבית"ר תל/אביב.

המארחת המתוסכלת נותרה בין לבין בתשעה שחקנים. ניב אנטמן טען שהשער היה צריך להיפסל בגלל נבדל וכך גם חיים איצרין. הקבוצה של עמיר נוסבאום הפעילה לחץ כבד על השער ופגשה את המשקוף שמונה דקות לסיום.

הפועל איכסל – מכבי אחי נצרת 0:1

רגע לפני ההפסקה טימור אביטן הקדים את השוער ונגח לרשת אך השופט גרם לעוול למארחת כאשר פסק על עבירה וביטל את היתרון. חוליו סזאר רשם החמצה גדולה מתוך הרחבה בשורות איכסל כשבעט מעל השער (69). ארבע דקות לסיום איכסל השיגה את השער שהגיע לה וסזאר שכבש מקרוב חגג בטירוף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי