סיימו שנה באכזבה: 0:0 בין הפועל ר"ג לסקציה נס ציונה

בני טרידובסקי | סקציה נס ציונה, רשמי

שתי הקבוצות היו יכולות להיצמד לצמרת, אך לא הצליחו לשבור את הקרח במשחק. הכתומים נותרו בעשרה שחקנים בדקה ה-54 לאחר שחליבה הורחק. האורדונים לא ניצחו חמישה משחקים ברצף

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון של נוף הגליל ואיבוד הנקודות של הפועל ירושלים, המחזור ה-17 בליגה הלאומית ננעל הערב (רביעי) עם מפגש מסקרן בין סקציה נס ציונה להפועל רמת גן, אך לצערם של חובבי הליגה, במשחק הסתיים ב-0:0 מאכזב.

הכתומים הגיעו למשחק אחרי ניצחון 0:1 על מכבי אחי נצרת וידעו שניצחון היום בביתם יקפיץ אותם ישירות למקום השני, עם נקודה אחת מעל הקבוצה מהבירה. לצערו של אורי גוטמן, קבוצתו לא הצליחה לנצל מחצית ראשונה בשליטתה למצבי הבקעה, כאשר האורדונים היו שסיכנו את השער.

במחצית השנייה נס ציונה ספגה מכה קשה עבורה, זאת לאחר שיובל חליבה ראה את הכרטיס הצהוב השני בדקה ה-54 והשאיר את קבוצתו ב-10 שחקנים. מן העבר השני, השחקנים של עופר טסלפפה לא הצליחו לשחזר את היכולת ההתקפית מהחצי הראשון, ועל כן איבדו הזדמנות להיצמד למקום השני בטבלה.

אורי גוטמן
גוטמן. אכזבה בקרב נס ציונה | דני מרון

שתי הקבוצות סגרו את השנה שלהן עם תיקו מאופס, וכעת יקוו לפתוח את 2021 עם ניצחון. נס ציונה תתארח אצל הפועל עכו (4.1). הפועל ר"ג, שסגרה היום רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, תשחק נגד הפועל איכסל (4.1).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי