נוף הגליל וראשל"צ נפרדו בתיקו, הפועל י-ם הקטינה את הפער מהפסגה

איסמעיל עאמר
איסמעיל עאמר | אודי ציטיאט

מוליכת הטבלה והקבוצה מעיר היין סיימו ב-0:0, החבורה מהבירה צימקה את ההפרש בזכות 0:1 על כפר שלם. בית"ר ת"א/בת ים חזרה לנצח

(גודל טקסט)

המחזור ה-18 בליגה הלאומית נפתח היום (שישי) עם חמישה משחקים שנערכו במקביל. במוקד, מוליכת הטבלה מנוף הגליל נפרדה מראשל"צ הרביעית בתיקו מאופס, מה שאפשר להפועל ירושלים השנייה לצמצם את הפער מהפסגה בזכות ניצחון על כפר שלם. בנוסף, בית"ר תל אביב/בת ים גברה על אום אל-פאחם, רמה"ש הכניעה את הפועל פתח תקווה וכפר קאסם השיגה שלוש נקודות קריטיות מבחינתה, עם ניצחון על אחי נצרת.

הפועל ראשון לציון – הפועל נוף הגליל 0:0

הקבוצה של ירון הוכנבוים סגרה מחזור 11 ברציפות ללא הפסד, אולם ראתה את ההפרש מסגניתה בטבלה, אותו הגדילה רק במחזור שעבר, קטן לחמש נקודות. מנגד, החבורה של איסמעיל עאמר נעצרה לאחר שלושה ניצחונות ליגה רצופים וארבעה בכל המסגרות, מה שמשאיר אותה במקום החמישי כרגע, ממנו היא עלולה לרדת עד לסיום המחזור בהתאם לתוצאות משחקי יום שני.

הפועל ירושלים – הפועל כפר שלם 0:1

האדומים מהבירה חזרו למסלול הניצחונות אחרי תיקו מאכזב נגד כפר קאסם במחזור הקודם והתקרבו למקום הראשון, כאמור, כשהם סופרים כבר 10 משחקים ללא הפסד ושבעה רצופים ללא ספיגה. האורחת, מצדה, נועלת את הטבלה עם תשע נקודות בלבד ורחוקה ארבע מהפועל פ"ת שמדורגת מעליה. עידן שמש הכריע את ההתמודדות עם שער בדקה ה-23, אותו כבש בנגיחה אחרי בישול של בן מיזן.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים | אודי ציטיאט

בית"ר תל אביב/בת ים – הפועל אום אל-פאחם 0:2

קבוצתו של עמיר נוסבאום קטעה רצף של שלושה מחזורים ללא ניצחון ועלתה לפחות זמנית למקום השלישי בטבלה, בעוד מוטי איוניר ושחקניו השלימו משחק ליגה חמישי רצוף מבלי לנצח. יעקב אבבה העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-62 כשכבש שער עצמי, ויניב מזרחי חתם את תוצאת הסיום עם שער בדקה ה-80.

הפועל רמת השרון – הפועל פתח תקווה 0:1

הקבוצה מהשרון, שהגיעה בתקופה לא טובה עם שלושה הפסדים בארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, כולל 1:0 לכפר שלם האחרונה, התאוששה והשיגה שלוש נקודות על חשבון החבורה של חיים שאבו. המלאבסים חיברו הפסד שלישי ברציפות ונשארו במקום הלפני-אחרון. מוחמד חטיב כבש בנגיחה את שער הניצחון בדקה ה-86, כשניצל הגבהה טובה של אור אוסטוינד.

נוסבאום. קבוצתו חזרה לנצח | אודי ציטיאט

אחי נצרת – מ.ס. כפר קאסם 1:0

המארחת, שהגיעה עם תומר קשטן כמאמנה הטרי לאחר פיטוריו של אדהם האדיה בעקבות ההפסד לאיכסל במחזור הקודם, סגרה הפסד שלישי רצוף ושישי בשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, תוצאה שהותירה אותה במקום ה-13. קשטן נכנע לאקסית, ממנה פוטר לפני כחודש וחצי, כאשר מחליפו סלאח חסארמה ושחקניו חזרו לנצח אחרי ארבעה מחזורים ברציפות והתקרבו למרחק שלוש נקודות מאחי נצרת, אך עדיין מדורגים במקום ה-14. בדקה ה-43, עוז פרץ ניצל מסירת רוחב של קובי מור בשביל לכבוש את השער היחיד במשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי