עדיין בתמונת העלייה? 1:3 לאיכסל נגד הפועל ר"ג

שחקני הפועל איכסל | חשבון הפייסבוק הרשמי של הפועל איכסל, חמודי חליילה

הפתעת העונה בלאומית פתחה את 2021 עם ניצחון על האורדונים ונצמדה להפועל ירושלים בצמרת. סזאר ואביטן כבשו, לב כהן הוסיף שער עצמי. ממן רק צימק. במקביל, עפולה ניצחה 0:1 את רעננה. 0:0 בין עכו לנס ציונה

(גודל טקסט)

המחזור ה-18 בליגה הלאומית נמשך הערב (שני) עם שלושה משחקים, כאשר במוקד נערך קרב צמרת, בו הפועל איכסל ניצחה 1:3 את הפועל רמת גן. במקביל, הפועל עפולה ניצחה 0:1 את הפועל רעננה. סקציה נס ציונה סיימה ב-0:0 נגד הפועל עכו במשחק הנוסף.

הפועל רמת גן – הפועל איכסל 3:1

אחרי הניצחון על מכבי אחי נצרת במחזור שעבר, הפתעת השנה של הליגה הלאומית המשיכה בגדול את המומנטום שצברה למשחק גדול נגד האורדונים. איכסל שלטה לגמרי במחצית הראשונה ונהנתה משערים של חוליו סזאר כבר אחרי 9 דקות, ולאחר מכן לב כהן כבש שער עצמי אומלל. בדקה ה-64 מיקו ממן צימק את התוצאה מהנקודה הלבנה, אך טימור אביטן חתם את המשחק עם פנדל מוצלח משלו. כעת, הקבוצה של אלירן חודדה נצמדה להפועל ירושלים וממוקמת שלישית. ר"ג שמינית אחרי שרשמה משחק שישי ברצף ללא ניצחון.

הפועל עפולה – הפועל רעננה 0:1

דווקא אחרי שני משחקים ללא הפסד ברעננה, הקבוצה של אלדד שביט רשמה הפסד מאכזב לחבורה של רומן זולו, שמצידה התאוששה מההפסד 2:1 להפועל נוף הגליל במחזור האחרון. שער אחד בלבד הכריע את ההתמודדות כבר בדקה ה-14 כשאנטוניני צ'ולינה סידר לדודו ביטון נגיחה קלה עבורו ושער ניצחון.

הפועל עכו – סקציה נס ציונה 0:0

עכו של אלי כהן רשמה משחק שמיני ברצף ללא הפסד בכל המסגרות, אבל לצערה לא חזרה לנצח אחרי שני משחקים שהסתיימו בתיקו. מן העבר השני, הכתומים של אורי גוטמן רשמו משחק שני ברצף בתיקו מאופס ופספסו הזדמנות לעלות למקום השלישי בטבלה כאשר יצאו מהשחק הערב עם נקודה אחת בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי