אנטבי מונה למאמן רמה"ש, בן דוד שב לעפולה, קבוצה חדשה לכליבאת

יגאל אנטבי
יגאל אנטבי | עדי אבישי

למרות ההצלחה העונה, המועדון מהשרון נפרד מזדה בעקבות חילוקי דעות והודיע על הצטרפותו של מגן העבר, שאימן לאחרונה את הפועל הרצליה בליגה א'. הבלם שב לארץ אחרי חצי עונה בליגה השלישית בספרד. החלוץ חתם באיכסל

(גודל טקסט)

יום של שינויים בליגה הלאומית. למרות הפגרה הכפויה בשל הסגר השלישי, עירוני רמת השרון נפרדה היום (רביעי) מהמאמן ליאור זדה, זאת בשל חילוקי דעות עם הנהלת המועדון. למרות שהקבוצה חווה עונה מוצלחת ומדורגת במקום הרביעי, הצדדים החליטו על פרידה בעקבות אי הסכמות בנושא הרכש בחלון העברות של ינואר.

ברמה"ש לא חיכו הרבה זמן, ומספר שעות לאחר הפרידה כבר הודיעו על מינויו של יגאל אנטבי למאמן הקבוצה. מגן העבר, שאימן לאחרונה את הפועל הרצליה ובעבר עמד על הקווים של הפועל עפולה בלאומית, אמר מיד לאחר החתימה: "מודה לליאור סילוק ומאיר הדדי על האמון ומחכה למשחק הראשון".

שי בן דוד חזר להפועל עפולה

מלבד החדשות על מינויו של אנטבי לרמה"ש, אקס נוסף של עפולה חזר לכותרות לאחר שחזר לקנדציה נוספת במועדון. שי בן דוד, ששייך עדיין למכבי חיפה, שב לישראל לאחר חצי עונה במדי סן פרננדו מהליגה השלישית בספרד. הבלם חזר לבירת העמק, שם שיחק בעונת 2018/19. עוד לפני כן, עפולה נפרדה מהחלוץ, מאוריסיו קורדיירו, שנבחן בימים אלה בהפועל ירושלים. גם השוער השלישי של בני סכנין, תומר הרן הצטרף לסגל של עפולה.

שי בן דוד
בן דוד. חזר לעפולה עד תום העונה | עדי אבישי

תחנה 11 בקריירה של כליבאת

חיזוק להפועל איכסל, הפתעת העונה בליגה הלאומית, שהחתימה את מוחמד כליבאת. כידוע, החלוץ שוחרר לאחרנה על ידי מוטי איוניר, מאמן הפועל אום אל פאחם, שהחליט לבצע מספר שינויים בסגל. איכסל היא התחנה ה-11 של כליבאת בן ה-30, שכזכור גדל במחלקת הנוער של הפועל נצרת עילית ושיחק בין היתר גם במכבי חיפה, מכבי נתניה, מכבי פתח תקווה ובני סכנן.

מוחמד כליבאת | הפועל איכסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי