יוציא אותה מהתחתית? מהראן ראדי חתם במ.ס כפר קאסם

מהראן ראדי | מ.ס כפר קאסם

הקשר בן ה-38 ישחק בקבוצה של סלאח חסארמה בעונה וחצי הקרובות ויקווה להעלות אותה מהמקום ה-14 בלאומית. גם הפועל פ"ת פנתה אליו, אך בחירת השחקן נבעה מכך שקיבל הבטחה לחוזה בליגת העל, אם הקבוצה תעלה

קבוצות: מ.ס. כפר קאסם
(גודל טקסט)

מ.ס כפר קאסם ביצעה הבוקר (ראשון) החתמה משמעותית בתקווה לשפר עמדות בטבלת הליגה הלאומית: הקבוצה של סלאח חסארמה צירפה את מהראן ראדי, שחתם לעונה וחצי באמצעות סוכניו עידו קרן וגלעד קצב. הקשר בן ה-38 מגיע לתחנה השנייה שלו בקריירה בליגת המשנה, בה שיחק כבר עם בני סכנין, זאת לאחר שלא מצא קבוצה בחצי הראשון של העונה ולא היה פעיל מאז חודש יולי.

"החתמה מדהימה לכפר קאסם. מהראן שחקן מצוין ואישיות מדהימה, שבוודאי יעזור לקבוצה הנהדרת הזו", אמר סוכנו עידו קרן. ראדי מגיע לכפר קאסם כשהיא במקום ה-14 בלאומית ורחוקה חמש נקודות מהמקום האחרון, עם שני ניצחונות בלבד ב-19 מחזורים. במהלך השבועות האחרונים, מספר קבוצות בליגה הלאומית פנו אל השחקן וביניהן הייתה גם הפועל פתח תקווה, אך ההצעה הרצינית ביותר הייתה זו של כפר קאסם, לא רק בשל העובדה שמדובר בחוזה גם לעונה הבאה, אלא לאור ההבטחה שקיבל ראדי לפיה יזכה לחוזה גם בליגת העל, אם הקבוצה תעלה.

בכפר קאסם מקווים כי הצטרפותו של ראדי תשפיע לחיוב גם על כר הדשא וגם בחדר ההלבשה. כזכור, שיאן האליפויות הרצופות בליגת העל, שזכה בשש כאלה עם מכבי תל אביב והפועל באר שבע במהלך העשור הקודם, הוביל את בני סכנין בחזרה לליגת העל בעונה שעברה, אלא שזו החליטה לא לחדש את ההתקשרות עמו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי