לאור קיום משחק אימון בניגוד להנחיות: אחי נצרת נקנסה ב-20 אלף ש"ח

מכבי אחי נצרת נגד סקציה נס ציונה | סקציה נס ציונה, רשמי

הקבוצה מהליגה הלאומית התמודדה מול בני ריינה על אף שמשרד הבריאות אינו מאשר זאת בזמן הסגר השלישי ועל כן ינוקו לה כספים מהתמריץ שאושר לקבוצות שיעמדו בהנחיות. "אנו רואים בחומרה את המצב", נמסר מההתאחדות

קבוצות: אחי נצרת
(גודל טקסט)

לאור הסגר השלישי שהוטל על מדינת ישראל – הופסק הספורט במדינה ולקבוצות נותרה האפשרות לקיים אימונים בלבד. אלא ששתי קבוצות לא עמדו באחריות – אחי נצרת קיימה משחק אימון היום (שני) נגד בני ריינה שנמצאת בליגה א' ועל כן ספגה קנס כספי.

במכתב ששלחה ההתאחדות לכדורגל למועדון נכתב כי "קבוצתכם קיימה משחק אימון בניגוד מוחלט להנחיות משרד הבריאות. מזה קרוב לשנה שצוות המנהלת עושה לילות כימים בניסיון להשיב את הענף לפעילות מלאה, לקיים משחקים כסדרה ומעל הכל – לאפשר את החזרת הקהל למגרשים".עוד נכתב כי "אנו רואים בחומרה את הפרת הנחיות משרד הבריאות – חשפתם את שחקני הקבוצה להידבקויות וסיכנתם את המשך פעילות הקבוצה והליגה".

הקבוצה, כאמור, תיענש. באוקטובר איאשר פורום הליגה הלאומית תמריץ של 150 אלף שקלים לקבוצה שתעמוד בהנחיות משרד הבריאות בעת המגפה. לאור ההפרה, 20 אלף שקלים מהתמריץ הסופית לקבוצה ינוקו ועוד 20 אלף שקלים נוספים יופחתו על תנאי עד לסוף העונה אם תהיה עוד הפרה של נהלי הקורונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי