פרסום ראשון: ברקוביץ' ניסה להחזיר את גילי ורמוט מפרישה

אייל ברקוביץ' | הפועל פתח תקווה / אודי צטיאט

בעל הסמכות המקצועית בהפועל פתח תקווה מנסה למשוך שמות גדולים לאם המושבות. הקשר שהודיע על פרישה בחודש שעבר סירב והודיע שההחלטה שלו היא סופית. עידן וינטראוב חתם

(גודל טקסט)

אייל ברקוביץ' ידוע כאדם שחושב מחוץ לקופסה, אך הסיפור הזה ודאי יפתיע גם אתכם. לספורט1 נודע היום (שלישי), כי הבעלים השותף ובעל הסמכות המקצועית בהפועל פתח תקווה, פנה לקשר האגדי שפרש ממשחק פעיל רק לפני מספר שבועות, גילי ורמוט, וניסה לשכנע אותו לחזור מפרישה.

ברקוביץ' טען בפני ורמוט, כי גם כיום, למרות שפרש ולא שיחק מאז ששוחרר מהפועל חיפה בסיום עונת 2019/20, הוא מסוגל להיות שחקן מרכזי בהפועל פתח תקווה. למרות זאת, ורמוט חשב על זה לזמן קצר ומקורבים לשחקן סיפרו כי החליט לסרב בנימוס, והודיע לברקוביץ' שההחלטה שלו לפרוש סופית והוא מוכן לחיים שאחרי הכדורגל.

גילי ורמוט | ספורט1

בנושא אחר, הקבוצה ממשיכה להתחזק לקראת חידוש הליגה הלאומית ויומיים לאחר שהחתימו את הקשר, שגיא דרוד, הודיעו היום על צירופו של המגן השמאלי, עידן וינטראוב לקבוצה. בעונה שעברה חתם וינטראוב בבית"ר ירושלים וממנה הושאל להפועל כפר שלם מהליגה הלאומית. את העונה הנוכחית פתח בהכח עמידר רמת גן מליגה א'. המגן בן ה-21 הוא נכדו של חלוץ העבר גדי צלניקר ז"ל, אשר כבש 31 שערים ב-182 הופעות במדי הפועל פתח תקוה.

עידן וינטראוב | הפועל פתח תקווה, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי