"לא רוצה להגיד מה אני חושב על מי שהחליט לעצור את הלאומית"

הפועל ירושלים | אודי ציטיאט

אורי שרצקי, מנכ"ל הפועל ירושלים, ירה ב-103FM: "הלאומית זו מקור הבעיה? מצחיק, בהתחלה אמרו שמפסיקים את הכדורגל בגלל הנראות ואת ליגת העל החזירו - שהיא הנראות". וגם: הפספוס בעונה של ערן לוי

(גודל טקסט)

ליגת העל תחזור אלינו בשבת הקרובה אחרי פגרת הסגר הכפויה, אבל הליגה הלאומית נותרה מאחור בהחלטה פשוט לא מובנת. קבוצות ליגת המשנה עדיין מחכות לעדכונים, בזמן שהן ממשיכות להתאמן. מנכ"ל הפועל ירושלים, אורי שרצקי, התראיין הערב (רביעי) בתכנית הספורט של 103FM והביע את תסכולו מהעניין.

שרצקי ירה: "ההחלטה התקבלה על ידי מישהו לא ברור ממשרד הבריאות, שהחליט שהליגה הלאומית היא מקור כל הבעיה. זה מצחיק, כי בהתחלה אמרו שהפסיקו את הכדורגל בגלל הנראות. עכשיו מחזירים את ליגת העל, שהיא הנראות. השם של המנהלת זה מנהלת הליגות המקצועניות, וזה כולל את הלאומית. אני לא רוצה להגיד שננטשנו מאחור. מי שיושב שם לא עשה פחות ממה שאני הייתי עושה אם הייתי יושב שם. זה מתעכב ומטריף אותם בדיוק כמונו".

"אם לא נחזור בסוף השבוע הבא לשחק, אז אני אומר חד משמעית – עלולה להיות בעיה רצינית", המשיך שרצקי. "כמה זמן אפשר להפסיק קבוצה באמצע העונה? בשישי הבא זה כבר יהיה שלושה שבועות בלי משחקים. ממשיכים להתאמן, לשלם, ממשיכים להתנהל כמו ליגה מקצוענית, דורשים את הדברים האלה ולהיות מקצוענים – אז תנו לנו. אני לא רוצה להגיד מה אני חושב על זה שהחליט שהליגה הלאומית לא תחזור לשחק. כשנחזור, נלך לתקופה עמוסה, כל שלושה ימים יהיה משחק".

כספי רשת הביטחון: "אנחנו מקבלים את הכסף. כל קבוצה קיבלה בדיוק את הכסף שמגיע לה בהתאם להגעת קהל בשנים הקודמות. בלאומית, אום אל פאחם קיבלו הכי הרבה ובצדק, אנחנו אחריהם לדעתי".

עלייה לליגת העל: "מה שחשוב זה מה עושים ולא מה מדברים. שלוש שנים רצופות אנחנו חזק במאבק ומפספסים, זה חלק מהספורט. השנה של ערן לוי הייתה פספסו שאין כדוגמתו שעוד חרוט אצלנו. בעונה של ליאור זדה גם היה פספוס. הלוואי שנעלה. אין מי שרוצה יותר ממני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי