הלאומית תחודש ב-1 בפברואר, הליגה תסתיים לפני חודש יוני

מתיאוס לימה חוגג עם שחקני נוף הגליל
מתיאוס לימה חוגג עם שחקני נוף הגליל | אודי ציטיאט

האימונים יימשכו, לא יתאפשר לקיים משחקי ידידות. ארז כלפון שלח מכתב לראשי הקבוצות: "נמשיך במאמצינו לנסות לשכנע את משרד הבריאות להקדים את חזרת הליגה"

(גודל טקסט)

ליגת העל שלנו תחזור בשבת הקרובה, אך לצערנו הליגה הלאומית עדיין לא. משרד הבריאות לא אישר את הדבר, ועל כן שלח היום (חמישי) יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, מכתב לראשי קבוצות ליגת המשנה ובו ציין שהליגה תשוב לפעילות ב-1 בפברואר, לאחר תום הסגר.

במכתב פירט כלפון וכתב שנעשתה עבודה מאומצת על מנת לאשר את קיום הליגה, אך ממשלת ישראל לא אישרה זאת. כמו שהדברים התנהלו עד כה, כך גם כעת – המועדונים ממשיכים באימונים כרגיל בתוך הקפסולה של הקבוצה, אך אין אישור לקיים משחקי אימון.

כלפון הבהיר: "נמשיך במאמצינו כדי לשכנע את משרד הבריאות להקדים את חזרת פעילות הליגה ונעדכן בנושא. לוח המועדים נמצא בהליך של בנייה מחודשת, תוך שילוב כלל המועדים הנדרשים (ליגה וגביע) ונעשה כל מאמץ על מנת לסיים את הליגה במלואה לכל המאוחר במקביל לסיומה של ליגת הבורסה לניירות ערך ובכל מקרה ללא שימוש בחודש יוני".

כמו כן, המנהלת ציינה כי היא ממשיכה לפעול מול משרד הבריאות לקבלת אישור למבצע חיסונים מרוכז ומהיר לקבוצות ליגת העל והליגה הלאומית, וכמו כן, מנסה לקדם הליך חזרת אוהדים למגרשים מול משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט.

ארז כלפון
ארז כלפון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי