Sport1 Banner

שחקן מהלאומית נעצר בחשד להחזקת קוקאין והטרדת שוטרת

ניידת משטרה | דני מרון

המשטרה אישרה כי במסיבה שנערכה בבית מלון בתל אביב, שחקן מקבוצת צמרת בליגת המשנה בכדורגל נעצר בחשד להחזקת סם מסוכן והטרדה מינית של שוטרת: "17 גרם נפלו מכיסו של אחד המבלים", נמסר

(גודל טקסט)

כדורגלן מהליגה הלאומית, מאחת מקבוצות הצמרת, נעצר בסוף השבוע בחשד להחזקת כמות רבה של קוקאין והטרדה מינית של שוטרת, במסיבה שנערכה בבית מלון בתל אביב – כמובן בניגוד לכל הנחיות משרד הבריאות והממשלה לנוכח הסגר הכללי.

החשוד נמצא בשנות ה-20 לחייו, תושב אור עקיבא. שבילה במסיבה. השוטרים קנסו את המבלים במקום בגין הפרת הנחיות משרד הבריאות. החשוד הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בת"א, אז הורה ביהמ"ש לשחררו בערבויות מגבילות ובהן מעצר בית למשך חמישה ימים. המשטרה עררה על ההחלטה לבימ"ש המחוזי שהותיר את החלטת השחרור על כנה. בית המשפט נעתר לבקשת סניגורו של החשוד והורה על איסור פרסום פרטי החשוד.

"המשטרה ערכה בסוף השבוע אכיפה בת"א למען שלום הציבור ובטחונו, במסגרתה השוטרים איתרו מסיבה רועשת בבית מלון ברח' הירקון בת"א. עם כניסתם של שוטרי תחנת לב ת"א לדירה, הם הבחינו במבלים רבים במקום כשהם ללא מסיכות ותוך הפרה בוטה של הנחיות משרד הבריאות. השוטרים הריחו ריח חזק של סמים ובחיפוש נמצא חומר החשוד כסם מסוג קוקאין במשקל של כ-17 גרם שנפל מכיס מכנסיו של אחד המבלים והשוטרים עצרו אותו. החשוד התנגד בכוח למעצרו ואף הטריד מינית את השוטרת באמירה בעלת אופי מיני בוטה", נמסר מהמשטרה.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי