Sport1 Banner

חזרה בגדול: הפועל ירושלים גברה 1:2 על נוף הגליל ועלתה לפסגה

עידן שמש | ברני ארדוב‎

במשחק הראשון אחרי הפגרה, הקבוצה מהבירה הכניעה את מי שהוליכה את הטבלה ועקפה אותה בדרך למקום הראשון. ג'רסי ושמש הבקיעו, גיא דיין צימק. כפר שלם הפתיעה את ר"ג, עפולה הפסידה בביתה, תיקו מאכזב להפועל פ"ת

(גודל טקסט)

אחרי השבתה של חודש בעקבות הסגר, הליגה הלאומית חזרה הערב (שני) לפעילות עם חמישה משחקים במסגרת המחזור ה-20, כולל קרב הצמרת שהבטיח וגם קיים ובו הפועל ירושלים ניצחה את הפועל נוף הגליל ועלתה לפסגת הטבלה על חשבונה.

הפועל ירושלים – הפועל נוף הגליל 1:2

הקבוצה של זיו אריה המשיכה בדיוק מהנקודה שבה עצרה לפני הפגרה הכפויה, עם ניצחון שלישי רצוף שהשווה את מאזן הנקודות שלה לזה של נוף הגליל ועזר לה לטפס לראשות הטבלה. האורחת, שסיימה בתיקו בשני המחזורים הקודמים, הפסידה לראשונה מזה כמעט חודשיים. מאור ג'רסי העלה את הירושלמים ליתרון כבר בדקה השישית, עידן שמש הכפיל בדקה ה-32 וגיא דיין הצליח רק לצמק, כשכבש בכדור חופשי בדקה ה-52.

מאור ג'רסי חוגג | ברני ארדוב

הפועל רמת גן – הפועל כפר שלם 2:0

האחרונה בטבלה הפתיעה את ה"אורדונים" ורשמה את ניצחונה השלישי העונה, שצימק לנקודה את הפער מהפועל פתח תקווה המדורגת מעליה. עבור רמת גן זה ההפסד השני בשלושת המחזורים האחרונים. אוהד חזוט הבקיע ראשון לזכות כפר שלם רבע שעה אחרי שריקת הפתיחה ואליאור סיידר קבע את התוצאה הסופית, עם פנדל מוצלח בדקה ה-49.

הפועל עפולה – בית"ר תל אביב/בת ים 1:0

החבורה של עמיר נוסבאום, שיצאה לפגרה עם הפסד 2:0 להפועל עכו, חזרה לנצח ושמרה על המקום החמישי בטבלה. מנגד, הקבוצה של רומן זולו ירדה למקום ה-11 לאחר שנוצחה בפעם ה-10 העונה. יניב מזרחי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-29, בבעיטה מוצלחת מהנקודה הלבנה.

הפועל רמת השרון – הפועל רעננה 0:1

המארחת ניצחה ב"דרבי השרון" ונותרה במקום הרביעי, בעוד היורדת מליגת העל סופרת כבר ארבעה מחזורים רצופים ללא ניצחון ומדורגת במקום ה-12. רומולד דה קוסטה העניק לרמת השרון את שלוש הנקודות עם שער בדקה ה-58.

אחי נצרת – הפועל פתח תקווה 0:0

במשחקה הראשון מאז מינויו של אייל ברקוביץ' למנהל המקצועי, הפועל פתח תקווה השיגה תיקו מאכזב שמאפשר לכפר קאסם להגדיל את הפער ממנה לארבע נקודות, אם תצליח להפתיע מחר את איכסל. שתי הקבוצות נמצאות במומנטום שלילי מאוד: אחי נצרת סופרת תשעה מחזורים רצופים ללא ניצחון, בעוד המלאבסים ברצף של שמונה כאלה.

הפועל ראשון לציון – הפועל אום אל-פאחם 0:0

תיקו שלישי רצוף לראשון לציון, שירדה למקום השישי, ושני ברציפות לאורחת שמדורגת עשירית ולא השיגה ניצחון מאז המחזור ה-14.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי