הפועל ירושלים מעדה בבית, ניצחון קריטי לנוף הגליל

זיו אריה | ברני ארדוב‎

תחת גשם כבד בבירה, מוליכת הטבלה לא הצליחה למצוא את הרשת ב-0:0 נגד אופ אל פאחם ונעצרה אחרי ארבעה משחקים. הקבוצה של הוכנבוים ניצחה את הפועל ר"ג משער בדקה ה-80. 3:4 מפתיע לכפר שלם נגד איכסל

(גודל טקסט)

המחזור ה-22 של הליגה הלאומית נערך הערב (שלישי) ברחבי הארץ עם מספר משחקים מסקרנים. במוקד, מוליכת הטבלה הפועל ירושלים מעדה בבית עם 0:0 מאכזב נגד הפועל אום אל פאחם. הפועל נוף הגליל השיגה ניצחון מאוחר נגד הפועל רמת גן והפועל איכסל ספגה 4:3 מפתיע נגד הפועל כפר שלם.

הפועל ירושלים – הפועל אום אל פאחם 0:0

הקבוצה של זיו אריה, הקבוצה שהגיעה למחזור בכושר הטוב ביותר בליגה, איבדה נקודות חשובות במאבק על המקום הראשון. תחת גשם כבד באצטדיון טדי שבבירה, שתי הקבוצות ניסו להכריע את המשחק אך זה היה כמעט בלתי אפשרי. עמוק בתוך תוספת הזמן, הקבוצה האורחת של מוטי איווניר הייתה הרבה יותר דומיננטית עם הכדור, אבל לא הייתה קרובה לאיום אמיתי על השער של אדליי אדבאיו.

זיו אריה | ברני ארדוב

הפועל רמת גן – הפועל נוף הגליל 1:0

השנייה בטבלה קטעה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון עם שער ניצחון מאוחר של עודד צ'קול בדקה ה-79. זה הלך קשה לחבורה של ירון הוכנבוים, אך בזכות הניצחון הצפוניים התרחקו מהדולקות אחריה במרוץ לכרטיס לליגת העל בתום העונה. ביום שישי הקרוב סגנית המוליכה תארח את הפועל עפולה במסגרת גביע המדינה.

הילד ענק! ניצחון 0-1 על הפועל ר"ג משער של עודד צוקול (80') #יאללללהפועל❤❤❤

Posted by ‎מועדון הכדורגל הפועל נוף הגליל – FC Hapoel Nof Hagalil‎ on Tuesday, February 16, 2021

הפועל איכסל – הפועל כפר שלם 4:3

המארחת שנמצאת במקום השלישי אירחה את האחרונה בטבלה במטרה אחת – לקחת שלוש נקודות. זה התחיל טוב עבורה עם שער של מלך השערים של הליגה – חוליו סזאר שקבע יתרון אחרי 28 דקות, אך 10 דקות בלבד לאחר מכן שוויון מפתיע של האורחת הגיע מרגליו של ירין אברהם שנגח חזק לרשת מכדור קרן וקבע שוויון בהפסקה.

למחצית השנייה כפר שלם עלתה בטירוף ותוך שבע דקות הכריע את המשחק. מייקל אולהה כבש בפנדל בדקה ה-52, ובחמש דקות בישל גם לזיא יוהו בוריס וגם לאליאור סיידר, אשר חתמו את המשחק המפתיע של המחזור. בדקה ה-80 הארון שפסו שוב צימק עבור איכסל, שגם צימקה ל-4:3 בתוספת הזמן משער עצמי של הושער גולן אלקסלסי, אך לא הצליחה מעבר.

תוצאת סיום הפועל אכסאל 4:3 הפועל כפר שלם

Posted by ‎هبوعيل عماد اكسال הפועל עימאד אכסאל‎ on Tuesday, February 16, 2021

מכבי אחי נצרת – הפועל רעננה 1:0

קרב התחתית לא סיפק כדורגל גדול אבל האורחת מהשרון יצאה עם ידה על העלינה משער של אמרי וולשמן בדקה ה-67, אשר הכריע את המשחק בעילוט. בעקבות הניצחון רעננה עלתה למקום ה-12, כשהיא החליפה מקומות עם אחי נצרת יריבתה.

הפועל רמת השרון – בית"ר תל אביב/בת ים 2:0

הקבוצה מרמת השרון, שנמצאת בצמרת הליגה, רשמה הפסד לא מחיוב כאשר ספגה מהקשר המושאל ממכבי תל אביב, רוואן הומאן בדקה ה-50. יניב מזרחי הנהדר הכפיל בדקה ה-74 וקבע ניצחון יקר לאורחת, שבזכות שלוש הנקודות עלתה למקום הרביעי.

תוצאת סיום בגרונדמן הפועל ניר רמת השרון 🆚ביתר תא 2:0🥲

Posted by ‎הפועל ניר רמת השרון‎ on Tuesday, February 16, 2021

תוצאות נוספות

מ.ס. כפר קאסם – הפועל עכו 0:0
סקציה נס ציונה – הפועל פתח תקווה 0:1
הפועל ראשון לציון – הפועל עפולה 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי