Sport1 Banner

המו"מ עם טסלפפה נפל, נעים סירב: קלמי סבן מונה למאמן הפועל פ"ת

אבי יחיאל, אייל ברקוביץ' | יוטיוב הפועל פתח תקווה

נועלת טבלת הליגה הלאומית אישרה שעוזר המאמן של חיים שאבו קודם לתפקיד ראשי, אך לספורט1 נודע שהיו שני מאמנים שקיבלו פנייה עוד לפני כן

(גודל טקסט)

שלושה ימים אחרי שאייל ברקוביץ' פיטר את חיים שאבו מהפועל פתח תקווה, נועלת הטבלה בליגה הלאומית הודיעה הבוקר (שני) על מינויו הרשמי של קלמי סבן לתפקיד מאמן הקבוצה עד תום העונה.

סבן בן ה-41, מגן העבר שפרש לפני שבע שנים, היה עוזרו של שאבו ותחילה נראה היה שיישאר בעמדת עוזר המאמן גם לאחר מינוי עופר טסלפפה, אלא שהמו"מ עם האחרון – שהתפטר בחודש שעבר מהפועל רמת גן – לא צלח ובסופו של דבר במלאבס מינו את סבן למאמן הראשי. גם יובל נעים קיבל פנייה, אולם סירב והחליט להמשיך באדומים אשדוד מליגה א'.

כזכור, סבן היה מהמגנים הבולטים בישראל בשנות האלפיים. הוא החל את דרכו במכבי נתניה ועבר ב-2001 להפועל תל אביב. אחרי שלוש שנים באדום, חתם בהפועל פתח תקווה ובתום עונה מוצלחת עבר למכבי חיפה. גם את הכרמל הוא עזב לאחר עונה אחת, אז עבר לסטיאווה בוקרשט ושיחק איתה בליגת האלופות. מרומניה הוא חזר לנתניה ואחרי שלוש שנים המשיך למדים הצהובים של מכבי תל אביב. סבן עזב רגע לפני עונת האליפות הראשונה בעידן גולדהאר ושיחק בהפועל באר שבע ובהפועל עכו לפני שפרש. לזכותו גם 25 הופעות בנבחרת ישראל.

עוד באותו נושא: קלמי סבן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי