הפועל ירושלים שוב מעדה, רעננה הפתיעה את איכסל

זיו אריה | ברני ארדוב

מוליכת הליגה לאומית סיימה בתיקו 1:1 נגד ראשון לציון, הפער מנוף הגליל: שתי נקודות. הרביעית בטבלה נכנעה 3:1 לחבורה של גל כהן, רמת השרון ניצחה 0:2 את הפועל עכו

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם שלושה משחקים, כאשר במוקד עמדה המעידה של מוליכת הטבלה הפועל ירושלים, אשר הפסידה בחוץ להפועל ראשון לציון. בנוסף, רמת השרון גברה על הפועל עכו ואיכסל נכנעה לרעננה.

הפועל ראשון לציון – הפועל ירושלים 1:1

הקבוצה של זיו אריה הייתה יכולה לפתוח פער של ארבע נקודות מנוף הגליל השנייה בטבלה, אך זייפה וסיימה ללא ניצחון בפעם השנייה בשלושת המחזורים האחרונים ותסתפק בהפרש שתיים בלבד. אחרי מחצית מאופסת, החלוץ ליאור קצב כבש לזכות המאחרת בדקה ה-55, אך עידן שמש הצליח לסחוט נקודה עבור האורחת עם שער השוויון בדקה ה-87, חמש דקות אחרי שהירושלמים נותרו ב-10 שחקנים עקב הרחקתו של מאוריציו קורדיירו.

הפועל רמת השרון – הפועל עכו 0:2

המארחת קטעה רצף של ארבעה מחזורים ללא ניצחון והעפילה למקום החמישי, אם כי ניצחון של נס ציונה מחר יוריד אותה משם, וכמו כן היא צימקה את הפער מנוף הגליל השנייה בטבלה (שסיימה רק ב-1:1 נגד מועדון ספורט כפר קאסם ביום שישי) לחמש נקודות בלבד. זה הלך קשה עד הדקה ה-43 ואז הקשר עומרי שקל כבש את שער היתרון. בנג'מין קוקו הכפיל וחתם את תוצאת הסיום בדקה ה-90.

הפועל רעננה – הפועל איכסל 1:3

מהפך של הקבוצה של גל כהן בדרך למקום העשירי ולניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים. טימור אביטן העלה את האורחת ליתרון מהיר בדקה השביעית, אלא שרעננה השוותה כבר אחרי שלוש דקות בזכות שער של פיטר אולאוולה. בדקה ה-25 הגיע השער השני בזכות בעיטה יפה של אמרי וולשמן מחוץ לרחבה, וירין שרעבי קבע את התוצאה הסופית עם הגול השלישי בדקה ה-67.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי