1:2 דרמטי לכפר קאסם על נס ציונה, השופט נפצע

שלומי דורה
שלומי דורה | ערן לוף

הקבוצה של דורה המשיכה את המומנטום ופתחה פער של ארבע נקודות מהמקום ה-15. דיין (33) וחטיב בנגיחה דרמטית (90) חתומים על השערים בערב אימים של אג'ידה. טל זטלמן לא יכל להמשיך לנהל את המשחק בשל פגיעה

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בליגה הלאומית הושלם הערב (שלישי) כאשר מועדון ספורט כפר קאסם השיגה ניצחון דרמטי ויקר 1:2 על המארחת סקציה נס ציונה. שלומי דורה המשיך את המומנטום של קבוצתו, עלה למקום ה-13 ופתח פער של ארבע נקודות מירידת ליגה. המארחת, מנגד, פספסה הזדמנות להעפיל למקום השלישי על חשבון בית"ר תל אביב רגע לפני שהן נפגשות.

זה היה יום אימים של אג'ידה שפשוט אשם בשני השערים. בדקה ה-33 רועי דיין בעט כדור שטוח מחוץ לרחבה והשוער הדף לשערו – היה יכול וצריך לעשות יותר. אלי אלבז כמעט השווה בכדור חופשי מצוין כשעבר את החומה אך השוער צליל חתוכה שפשף את הכדור שפגע בקורה ויצא לקרן.

אורי גוטמן ראה את קבוצתו שולטת יותר בכדור ומגיעה למצבים פה ושם וביצע חילוף משולש בדקה ה-61. השופט טל זטלמן סבל פעמיים מכאבים ולא יכל להמשיך לנהל את המשחק. בדקה ה-79 גוטמן בא על שכרו. כשהמחליף עידו דוידוב כבש שער נהדר בנגיחה אחרי כדור קרן והשווה את התוצאה ל-1:1, תוצאה מוצדקת, אלא שלאחר מכן קבוצתו נעלמה.

כפר קאסם החלה בלחץ כבד על השער והגיעה לשלושה מצבים ברורים בעשר הדקות האחרונות (כולל תוספת הזמן של שבע דקות). אלון אזוגי היה יכול לכבוש שער ניצחון לזכות דורה (86) אך נגח חלש לידיו של אג'ידה. בדקה ה-90 עבדאללה עזאם החמיץ עוד מצב עבור כפר קאסם לאחר יציאה אומללה של אג'ידה כשנגח החוצה ממטר. מוחמד חטיב היה זה שאמר את המילה האחרונה בנגיחה לאחר כדור קרן (90) במחזור הבא כפר קאסם תארח את הפועל רעננה העשירית בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי