הפועל פתח תקווה כבר לא אחרונה לאחר ניצחון על הפועל עכו

אלי כהן | מאור אלקסלסי

המלאבסים עם סבן על הקווים, סיימו רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון לאחר 0:1 דרמטי בחוץ. כפר קאסם חילצה 2:2 מול רעננה. 1:1 בין ראשל"צ לאחי נצרת

(גודל טקסט)

במקביל למשחקי שמינית גמר גביע המדינה, נערכו הערב (שני) שלושת משחקי הנעילה של המחזור ה-26 של הליגה הלאומית. הפועל פתח תקווה השיגה סוף סוף ניצחון יקר של 0:1 על עכו ועלתה מעל הקו האדום. שלומי דורה וכפר קאסם חילצו 2:2 נגד הפועל רעננה. הפועל ראשון לציון סיימה ב-1:1 מול אחי נצרת.

הפועל עכו – הפועל פתח תקווה 1:0

אחרי פיטוריו של חיים שאבו, קלמי סבן שעמד על הקווים קיווה להחזיר את המלאבסים למסלול הניצחונות לאחר ארבעה משחקים במגרש בעכו. האורחת הייתה טובה יותר וכבשה שער ניצחון מוצדק בדקה ה-84 מרגלי אליאור משעלי המחליף, שעזר למלאבסים לעקוף את כפר שלם בטבלה. הקבוצה של אלי כהן מנגד השלימה הפסד רביעי ברציפות.

מ.ס. כפר קאסם – הפועל רעננה 2:2

במשחקו הרביעי בקבוצה, שלומי דורה כמעט רשם הפסד בכורה בכפר קאסם, אך הצליח לחלץ נקודה בדקות האחרונות. אמרי וולשמן העלה את הקבוצה מהשרון ליתרון כבר בדקה השנייה בזכות פנדל מדויק ומוחמד חטיב איזן כעבור שמונה דקות בלבד. במחצית השנייה פיטר אולואוולה החזיר את היתרון לרעננה בדקה ה-68, אך זה היה הישאם לאיוס שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-84 והותיר את קבוצתו במרחק של שלוש נקודות מהקו האדום.

שלומי דורה
שלומי דורה | צילום: דני מרון

מכבי אחי נצרת – הפועל ראשון לציון 1:1

הקבוצה מעיר היין השלימה תוצאת תיקו שלישית ברציפות שעלולה לסבך את מצבה במאבק על הפלייאוף העליון. אחרי מחצית מאופסת דן כדורי העלה את הכתומים ליתרון בדקה ה-54, אולם קסילירסת נג'ומה קבע חלוקת נקודות בדקה ה-62 והשאיר את חלומות הפלייאוף העליון בחיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי