איתן אהרון בראיון: "יש לי ילדים בגיל של השחקנים שמשחקים איתי"

איתן אהרון | ברני ארדוב

בלם וקפטן הפועל כפר שלם חגג בחודש שעבר את יום הולדתו ה-46 ובתכנית הספורט ב-103FM הוא חשף כיצד מתמודדים עם הקשיים הפיזיים, נתינת הבמה לצעירים, הרמה בליגה הלאומית ועל מעורבותו בהקמת מחלקת נוער

קבוצות: הפועל כפר שלם
(גודל טקסט)

קפטן ובלם במשרה מלאה של קבוצה שהעפילה לשלב שמונה האחרונות בגביע המדינה ואחד ממנהלי מחלקת הנוער: בגיל 46, איתן אהרון עושה היסטוריה עם הפועל כפר שלם.

שלשום (שני) קבוצת התחתית מהליגה הלאומית הפתיעה את מוליכת הליגה השנייה, הפועל ירושלים, כשניצחה אותה 0:1 בתום 120 דקות ותפסה מקום ברבע גמר גביע המדינה, אבל סיפור לא פחות גדול – יש שיגידו שיותר – הוא 120 דקות המצוינות שהשלים איתן אהרון. בשיחה עם תכנית הספורט ב-103FM, הוא סיפר כיצד מצליחים להתחרות, ליהנות וגם להעביר הלאה את היסודות לחבר'ה הצעירים שמשחקים איתו.

האזינו לראיון

יכולתו וכושרו בגיל 46: "אני מתרגש מכל רגע על המגרש, מכל אימון ומכל משחק שאני עולה לשחק אני מתרגש כמו ילד קטן. זה כיף גדול ואני לא יודע איך אני מקבל את הכוחות האלה, אבל בינתיים אני מצליח ואישית אני מאוד מאושר מזה – זה קודם כל".

שיתוף הפעולה עם השחקנים הצעירים בכפר שלם: "יש לי ילדים בגיל של השחקנים שאיתי על המגרש ואני מרגיש כמו אבא שלהם על המגרש ובאימונים. אני מראה להם כל הזמן את הדרך, מסביר להם מה חשוב וכמה עליהם ליהנות מכדורגל – זו זכות לשחק כדורגל".

איתן אהרון, שריף כיוף | ברני ארדוב

אם הגיל לא מקשה עליו: "אני מרגיש שמשנה לשנה זה הולך נהיה יותר קשה, כי הם מתקדמים ואני הולך אחורה. אני מתאמן טוב ועובד קשה, אבל הגוף שלי כבר מתנהג אחרת אז אני עושה 80 אחוז ממה שהם עושים. אם יש באימון תרגיל שכולם עושים אותו חמש פעמים, אז אני עושה שלוש. מהאימונים הפיזיים אני עושה בערך 80 אחוז ממה שכולם עושים ועד השנה שעברה שיחקתי כל משחק 90 דקות בליגה א', משהו שבשבילי היה שונה לחלוטין. השנה בלאומית זו כבר אופרה אחרת, כי גם הרמה היא לא אותה רמה, יש זרים, פיזיות, קצב ושחקנים יותר טובים, אז אני נותן יותר את הבמה לצעירים, נהנה איתם באימונים ומשחק כשצריכים אותי".

קרבות התחתית בליגה הלאומית: "היינו היורדת הבטוחה, כבר היינו במרחק שמונה נקודות מהפועל פתחתקווה, אבל בזמן האחרון אנחנו בקו עלייה ועושים הכל כדי להישאר בליגה. התחזקנו בהרבה שחקנים ואנחנו מנסים לעשות את הכל כדי להישאר, גם אני הקרבתי כדי לתת לצעירים הזדמנות להשאיר אותנו בליגה".

מעורבותו בניהול מחלקות הנוער של הפועל כפר שלם: "אנחנו עומדים על 200-250 ילדים וזו המתנה הכי גדולה שלנו, לבנות מחלקת נוער טובה. אנחנו גם משתפים פעולה עם הפועל רמת גן ויש לנו המון ציפיות שבשנה הבאה כבר נגיע ל-15 קבוצות. יש לנו שלושה מגרשים עם תאורה כמו בסמי עופר ויציעים, אנחנו משקיעים בזה מאוד וקיבלנו הרבה הצעות לשיתופי פעולה.

איתן אהרון | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי