אלי כהן פוטר מאימון הפועל עכו והודה: "המועדון היה חייב לבצע זעזוע"

אלי כהן | מאור אלקסלסי

המאמן הוותיק סיים את דרכו במועדון הצפוני בעקבות 11 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון: "דברים לא הסתדרו ברמה המקצועית, לא הצלחנו להתרומם". גם עוזרו איתי מרדכי עזב, טוויזר יאמן באופן זמני

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

אחרי 11 מחזורים ללא ניצחון וצניחה למקום ה-14, אלי כהן פוטר היום (שני) מאימון הפועל עכו. עוזרו איתי מדרכי הלך בעקבותיו, כשמי שיאמן את הקבוצה נכון לעכשיו הוא איציק טוויזר.

בהודעה מטעם עכו נמסר: "אלי כהן ומועדון הכדורגל הפועל עכו החליטו היום על סיום שיתוף הפעולה בינהם. המועדון מעריך את המאמן ומוקיר את תרומתו לקבוצה, אך בעקבות התוצאות האחרונות הוחלט לעשות שינוי ולהיפרד בצורה מכובדת. המועדון מודה מאד לאלי כהן, אוהב אותו, ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו. הדלת של עכו תמיד תהיה פתוחה בפניו".

כהן נפרד: "אני רוצה להודות בראש ובראשונה לקרן בן נשר, שהיא מבחינתי בנאדם מיוחד בנוף של הכדורגל הישראלי. אני מודה לה על האמון והשקט התעשייתי שנתנה לי, ובמיוחד בתקופה הפחות טובה שלנו וכדי לנסות ולהחזיר את הקבוצה למסלול שעברנו בחצי הראשון של העונה. לצערי, דברים לא הסתדרו ברמה המקצועית, והקבוצה בחודשי וחצי האחרונים לא הצליחה להתרומם והיה חייב לעשות זעזוע.

"אני נמצא כאן שנתיים בקדנציה שניה, ועכו בשבילי זה קודם כל משפחה שיש לה פינה חמה בלב אצלי. יש כאן חברה צעירים ומוכשרים, שאני אישית מאוד מאמין בהם, ומחזיק להם אצבעות. מעכשיו אני אוהד מספר אחד של הקבוצה ומאחל למועדון הצלחה בהמשך", סיכם המאמן הוותיק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי