נוף הגליל והפועל ירושלים מעדו, הפועל פ"ת זמנית אחרונה

עידן שמש מול אלון שטרוזברג | ברני ארדוב

הירושלים קיוו לקזז את הפער מהמקום הראשון, אך שער של מוסרי מחק יתרון של שמש וקבע 1:1 בטדי. במקביל, מוליכת הטבלה סיימה ב-1:1 נגד רמה"ש. המלאבסים, שישחקו רק בשני, ירדו לתחתית בעקבות הניצחון של כפר שלם

(גודל טקסט)

שלב הפלייאוף של הליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים. במוקד, הפועל נוף הגליל והפועל ירושלים, שתי הקבוצות הנאבקות על פסגת הטבלה, מעדו בביתן וסיימו בחלוקת נקודות אשר הותירה את הפער ביניהן לשלוש נקודות. בחלק התחתון של הטבלה, הפועל כפר שלם עלתה זמנית למקום הלפני האחרון בעקבות ניצחון 0:1 על מ.ס. כפר קאסם.

הפועל ירושלים – הפועל ראשון לציון 1:1

עם כמה אלפי צופים נלהבים ביציע המזרחי של אצטדיון טדי, האדומים-שחורים קיוו לפתוח את הפלייאוף עם ניצחון חשוב במאבק על המקום הראשון, אך לצערם איבדו שתי נקודות יקרות בעקבות דקות בודדות בלבד של חוסר ריכוז בהגנה. הקבוצה של זיו אריה פתחה את המשחק בצורה טובה, שלטה בכדור ואף עלתה ליתרון בדקה ה-36 עידן שמש בעט מהאוויר והכניע את רון שושן בשער נפלא.

ראשל"צ, שהובסה 3:0 נגד כפר קאסם במחזור שעבר, התקשתה לחזור למשחק במהלך החצי הראשון ולאחר מכן גם ספגה מכה גדולה כאשר החלוץ מוחמד במבה הרא כרטיס צהוב שני מהשופט והורחק בדקה ה-54. אחרי הכרטיס האדום, נראה שהקבוצה מהשמירה נרדמה מעט בשמירה ואפשרה לעמית מוסרי לאזן את התוצאה במהלך כדור הקרן ולקבוע את תוצאת הסיום.

ראשל"צ חוגגת, אכזבה קשה בירושלים | ברני ארדוב

הפועל נוף הגליל – הפועל ניר רמת השרון 1:1

למזלה של נוף הגליל, אשר ממוקדמת במקום הראשון, פער שלוש הנקודות נותר על כנו למרות שהיא לא הצליחה לנצח את רמה"ש. הקבוצה של ירון הוכנבוים כבר חשבה שהיא בדרך לניצחון חמישי ברצף אחרי שעלתה ליתרון בדקה ה-14 מנגיחה של מתאוס לימה ושלטה במשחק בצורה נוחה, אך בדקה ה-39 נותרה ב-10 שחקנים בעקבות כרטיס אדום שספג הבלם דיוויד אקווה. האורחת של יגאל אנטבי ידעה היטב כיצד לנצל את היתרון המספרי שלה והשיגה את השוויון בדקה ה-52 מרגלו של רועי לוי, בתום מהלך אישי נהדר של כובש השער.

הוכנבוים. נוף הגליל סיימה בתיקו מאכזב עבורה | אודי ציטיאט

מ.ס. כפר קאסם – הפועל כפר שלם 1:0

כשהיא תקועה במקום האחרון וחייבת כמה שיותר נקודות, כפר שלם רשמה ניצחון חשוב למאבקי ההישרדות נגד כפר קאסם של שלומי דורה, שלא הצליחה להמשיך את המומנטום אחרי שניצחה 0:3 את ראשל"צ. מי שאחראי לניצחון הוא צח בללי, שכבש בדקה ה-62 אחרי בישול מבריק של אבובאקר טראורה. הניצחון הערב העלה את כפר שלם למקום הלפני אחרון, על חשבונה של הפועל פתח תקווה שתשחק רק ביום שני הקרוב.

תוצאות נוספת

סקציה נס ציונה – הפועל איכסל 0:1
הפועל עפולה – הפועל אום אל פאחם 2:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי