דגו הפסיד 4:2 לרעננה בבכורה, הפועל פ"ת גברה על אחי נצרת

שחקני הפועל פתח תקווה | מאור אלקסלסי

המאמן החדש של הפועל עכו יצא לאצטדיון ר"ג ורשם הפסד כואב במשחקו הראשון. המלאבסים עלו מהמקום האחרון בזכות 0:1 וגול עצמי של בושאנק. בית"ר ת"א בת ים חילצה נקודה נגד ר"ג ב-10 שחקנים

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 של הליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים. בפלייאוף התחתון הפועל עכו הפסידה 4:2 להפועל רעננה בבכורה של מסאי דגו על הקווים והפועל פתח תקווה עקפה את כפר שלם מהמקום האחרון, הודות ל-0:1 קטן על אחי נצרת. בפלייאוף העליון בית"ר תל אביב בת ים השיגה 1:1 מול הפועל רמת גן בעשרה שחקנים.

אחי נצרת – הפועל פתח תקווה 1:0

המלאבסים בהדרכתו של קלמי סבן, השלימו ניצחון שני ברציפות ועל הדרך החזירו את כפר שלם למקום האחרון בטבלה. זה קרה דווקא הודות לכיבוש עצמי של טארק בושאנק בדקה ה-61. המארחת מנגד שנמצאת במקום ה-10, רשמה הפסד שני ברציפות.

שחקני הפועל פתח תקווה | מאור אלקסלסי

הפועל רעננה – הפועל עכו 2:4

ביום שבת מסאי דגו מונה למאמן הפועל עכו בתקווה לעזור לצפוניים להשיג ניצחון ראשון אחרי 11 מחזורים, אך גם המאמן החדש לא סייע לצפונים. המארחת מנגד פתחה את המשחק בסערה ועלתה ליתרון 0:3 אחרי קצת יותר מחצי שעה משערים של דין טוויזר (4), ירין שרעבי (7) ומוחמד בדארנה (32). עכו ביצעה מיני חזרה בדקות האחרונות עם כיבושים של רז טוויזר (73) זאהי אחמד (77), אך טוויזר סגר את הסיפור בתוספת עם שער גדול בכדור חופשי.

מסאי דגו
מסאי דגו | מאור אלקסלסי

בית"ר תל אביב בת ים – הפועל רמת גן 1:1

הקבוצה של עמיר נוסבאום סיימה את המחצית הראשונה בעשרה שחקנים בעקבות כרטיס אדום לעברו של אביחי דהן בדקה ה-43, אך דווקא היא כבשה ראשונה הודות לפנדל מדויק של מלך הליגה יניב מזרחי בדקה ה-76. האורחת הצליחה לחלץ נקודה משער מאוחר של מאמון קשוע (87).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי