עדיין לא עולה: הפועל ירושלים נפרדה ב-1:1 מנוף הגליל במשחק העונה

עידן שמש, ליעד אלמליח | ברני ארדוב‎

הקבוצה מבירה יכלה לעשות צעד ענק לליגת העל אם הייתה גוברת על היריבה מהמקום השני, אך השתיים נפרדו בחלוקת נקודות ששירתה את נס ציונה, אשר גברה 0:1 על ראשל"צ. עכו הפסידה לכפר קאסם והסתבכה במאבקי הירידה

(גודל טקסט)

המחזור ה-32 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני), כאשר במוקד קיבלנו את משחק העונה – המוליכה, הפועל ירושלים, התארחה אצל הפועל נוף הגליל מהמקום השני, והקבוצות נפרדו ב-1:1. המרוויחה הגדולה מחלוקת הנקודות בין שתי הראשונות היא סקציה נס ציונה השלישית, שגברה 0:1 על הפועל ראשון לציון וצימקה את הפער מהמקום השני לארבע נקודות בלבד. בפלייאוף התחתון, מ.ס כפר קאסם ניצחה 2:3 את הפועל עכו, שהסתבכה מאוד במאבקי הירידה לליגה א'.

הפועל נוף הגליל – הפועל ירושלים 1:1

הקבוצה מהבירה הגיעה בידיעה שניצחון יקרב אותה משמעותית לעלייה היסטורית לליגת העל, אך היא תצטרך להמתין. היא דווקא עלתה ליתרון בדקה ה-20 משער של בן מיזן בפנדל אחרי שהחלוץ הוכשל בעצמו על ידי יבגני ברקמן, אך לאחר מכן המארחת השתלטה על המשחק והייתה עדיפה. היא לחצה ולחצה, וגם השוותה בצדק בדקה ה-58 משער נגיחה של מתיאוס לימה אחרי בישול של רועי שוקרני.

נוף הגליל הייתה יכולה לרשום מהפך ענק כאשר זכתה בפנדל בדקה ה-65 אחרי שגל מאיו הכשיל את לימה. דובב גבאי ניגש אל הנקודה הלבנה ושלח בעיטה שטוחה אל הפינה השמאלית, אליה זינק היטב השוער אדבאיו אדליי והצליח להדוף. כעת, ירושלים נותרה ראשונה עם 59 נקודות, נוף הגליל מתחתיה עם 56.

שחקני הפועל ירושלים | ברני ארדוב
גל מאיו, והיב חביבאללה | ברני ארדוב
אשטה אווקה | ברני ארדוב‎
בן מיזן חוגג | ברני ארדוב‎
מתיאוס לימה חוגג | ברני ארדוב‎
אדבאיו אדליי הודף את הפנדל של דובב גבאי | ברני ארדוב‎
דובב גבאי | ברני ארדוב‎

הפועל ראשון לציון – סקציה נס ציונה 1:0

נקודות סופר חשובות לקבוצה של אורי גוטמן מהמקום השלישי, אשר נהנתה מחלוקת הנקודות בין הפועל ירושלים לנוף הגליל וצימקה את הפער מהמקום השני לארבע נקודות בלבד – כאשר במאזנה 52 נק'. בדקה ה-27 וואליד דרוויש היה זה שקבע 0:1 בנגיחה, ובדקה ה-41 המשחק פחות או יותר נגמר כאשר סהר דבח הותיר את ראשל"צ בעשרה שחקנים לאחר שהורחק בכרטיס אדום ישיר.

הפועל עכו – מ.ס כפר קאסם 3:2

נקודות קריטיות בתום משחק פשוט משוגע עבור האורחת, שעלתה למקום ה-12 והגדילה את הפער מהמקום שמוביל למבחני הירידה לליגה א' ל-5 נקודות. מנגד, הקבוצה של מסאי דגו הסתבכה קשות. היא נותרה במקום ה-15 והלפני האחרון, שמוביל כמובן לירידת ליגה. עכו דווקא עלתה ליתרון משער של עומר בוארון בדקה ה-43, אך דואוגוי מאלה השווה בדקה ה-52 ל-1:1 וסמאח מרעב הפך בפנדל בדקה ה-76. עכו השוותה בדקה ה-93 משער של אחמד זייד, אבל עמוק בתוספת הזמן, בדקה ה-95, כפר קאסם כבשה את השלישי מרגליון של פיליפ מנה ורשמה ניצחון דרמטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי