לקראת מעבר לקבוצה גדולה: רעננה רכשה את "רונאלדו הקטן"

פיטר אולוולה | הפועל רעננה

היהלום בן ה-18 פיטר אולוולה, שסומן על ידי הפועל באר שבע בנוסף למועדוני צמרת באירופה, נרכש מקבוצתו הניגרית וחתם לארבע שנים. יעלה לליגת העל כבר בקיץ הקרוב?

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

בשבוע שעבר פרסמנו בספורט1 על כך ששחקן הכנף של הפועל רעננה, הניגרי פיטר אולוולה שזכה לכינוי "רונאלדו הקטן" והוזכר כמועמד למועדונים גדולים כמו דורטמונד ואנדרלכט, נמצא במעקב של קבוצות ליגת העל וצפוי להימכר לאחת הגדולות בקיץ. הבוקר (שלישי) הפועל רעננה הכריזה על רכישתו של הכישרון שטרם חגג יום הולדת 19, וכך תבטיח שהיא זו שתהיה המרוויחה העיקרית ממכירתו הצפויה.

אולאוולה שיחק בקבוצת הנוער של רעננה עד פברואר האחרון ולמעשה גם בסוף השבוע האחרון הוא השלים 90 דקות במדי הקבוצה הצעירה, אבל הפריצה הגדולה שלו הגיעה בחודשיים האחרונים בליגה הלאומית – במשחקים הראשונים הוא עוד התנדנד בין ההרכב לספסל, אבל בחודש מה-8.3 ועד ה-2.4 הוא כבש ארבעה שערים בארבעה משחקים שונים והצליח להרשים בין השאר את נציגי הפועל באר שבע.

הפועל רעננה למעשה השלימה את רכישתו מהקבוצתו הניגרית והחתימה אותו לארבע השנים הבאות. המנכ"ל גיל קופר לא דיבר על מכירה עתידית ואמר: "מדובר בתוספת כוח משמעותית לקבוצה לשנים הקרובות, כבר היום פיטר הוא אחד השחקנים הטובים בארץ בגיל ואין לי ספק שהוא ימשיך להתפתח בחממה של הפועל רעננה בשנים הקרובות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי