נוף הגליל ברחה זמנית בפסגה, שישייה לר"ג על איכסל

שחקני נוף הגליל חוגגים | אודי ציטיאט

מוליכת הליגה הלאומית הגדילה את הפער מהפועל ירושלים לשש נקודות לאחר שגברה 0:2 על נס ציונה. האורדונים התפוצצו עם 0:6 מרשים בבית. הפועל פ"ת ואום אל פאחם לא הצליחו לנצח ונותרו חזק במאבק הירידה

(גודל טקסט)

המחזור ה-33 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם ארבעה משחקים במקביל, כשבמוקד, הפועל נוף הגליל הגדילה זמנית את הפער בפסגה. בנוסף, הפועל רמת גן הביסה 0:6 את הפועל איכסל במסגרת הפלייאוף העליון. בתחתית, הפועל אום אל פאחם והפועל פתח תקווה לא הצליחו לנצח ולברוח מהאזור המסוכן.

סקציה נס ציונה – הפועל נוף הגליל 2:0

אחרי שסיימו בתיקו נגד הפועל ירושלים במשחק העונה, שחקני נוף גליל היו נחושים לחזור למסלול הניצחונות במאבק הצמרת הערב בנס ציונה, והם הצליחו לעשות את זה בגדול. בדקה ה-34 הגיע השער הרגע הגדול של האורחים במשחק, כאשר המגן אלי בלילתי הרים כדור חופשי למרכז הרחבה של אוסטין אג'ידה, דובב גבאי הוותיק עלה גבוה מכולם וכבש את שער הניצחון. לקראת הסיום קיבלה נוף הגליל פנדל, אותו פספס מוטי מלכה, אך הוא הספיק לבשל למחמוד ג'אבר בתוספת הזמן של המשחק.

שחקני נוף הגליל חוגגים עם דובב גבאי | אודי ציטיאט

הפועל רמת גן – הפועל איכסל 0:6

זה אולי בגלל שאיכסל כבר סיימה את העונה שלה למעשה או בגלל הרצון של הפועל ר"ג להראות שמגיע לה להיות בפלייאוף העליון, אך הערב קיבלנו משחק לא צפוי באצטדיון ר"ג. לא פחות משישה כובשים שונים חגגו היום עבור האורדונים. שחר הירש, בר ירוחם, מיקו ממן ויואב גביזון נעצו ארבעה כדורים ברשת של איכסל המסכנה, כל זאת במחצית הראשונה של המשחק. החניכים של ליאור זדה לא הורידו את הרגל מהדוושה במחצית השנייה, דניאל ממה ומאמון קשוע הצטרפו לחגיגה הגדולה וחתמו את הניצחון בהפרש הגבוה ביותר העונה בליגה הלאומית.

שחקני הפועל רמת גן חוגגים | אודי ציטיאט

מ.ס כפר קאסם – הפועל פתח תקווה 0:0

משחק תחתית סופר קריטי עובר שתי הקבוצות, אך הן סיימו בתיקו מאכזב עבורן. כפר קאסם הגיעה למשחק במקום ה-12, כשיש לה 38 נקודות והיא פגשה את המלאבסים, אשר נמצאים במקום ה-14 עם 33 נקודות. בפועל, הקבוצה של קלמי סבן נעצרה אחרי רצף של שלושה ניצחונות, דווקא בקרב החשוב נגד הקבוצה של שלומי דורה.

מכבי אחי נצרת – הפועל אום אל פאחם 0:2

מכבי אחי נצרת כלל הנראה תשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית ולא תרד, זאת בעיקר בגלל הניצחון החשוב שהשיגה הערב בבית מול אום אל פאחם, שנותרה מעל הקו האדום בעקבות התוצאה של הפועל פ"ת במשחק המקביל. בתום מחצית מאופסת במשחק, פנדל של אנס דאבור ושער נוסף של נואף בזיע לקראת הסיום חתמו את המשחק ואת הניצחון של אחי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי