ההתאחדות חוקרת חשד להטיית משחק, בנס ציונה ובכפר קאסם גיחכו

אוסטין אג'ידה |

אורי גוטמן ומספר משחקניו זומנו לפני מספר שבועות בחשד שהפסידו בכוונה, במועדון טענו שמאז לא התקבל שום עדכון ואמרו: "עדיף משחק חוזר, ננצח אותו ונחזוק למאבקי העלייה". יו"ר המנצחת הופתע: "מבחינתי שיחקרו"

(גודל טקסט)

חשד להטיית משחק בליגה לאומית. ההתאחדות לכדורגל פתחה בחקירה לפני מספר שבועות בעקבות ארועי המשחק בין סקציה נס ציונה למועדון ספורט כפר קאסם, שהסתיים ב-1:2 לזכות קבוצת התחתית.

להתאחדות הגיעו דיווחים לפיהם סביב המשחק היה עניין רב באתרי ההימורים השונים ולפיכך משרד החקירות של ההתאחדות זימן מספר שחקני נס ציונה וכן את המאמן אורי גוטמן. במועדון שמתמודד על עלייה לליגת העל סיפרו כי הייתה חקירה אחת ושמאז לא התקבלו במועדון או בקרב אנשיו שום הודעות נוספות בנושא.

מחזיק זכויות ניהול, רועי אקווה, אמר לספורט1: "אכן ביקשו מאיתנו לזמן מספר שחקנים וזהו. מאז לא שמענו כלום וכמובן שאני בעד שהחקירה תתבצע ושהאמת תצא לאור". גורם אחר בנס ציונה גיחך: "אולי עדיף שיהיה משחק חוזר, ננצח אותו ונחזור למאבק העלייה".

בכפר קאסם הופתעו מהמידע וטענו כי טרם קיבלו הודעה כלשהי בנושא. יו"ר הקבוצה, אחמד טהא, אמר לספורט1: "אני שומע את זה פעם ראשונה ומבחינתי שיבצעו את החקירה, אבל אני לא יודע על שום דבר לא כשר שהיה שם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי