ירושלים התקרבה לליגת העל עם 0:2 על רמה"ש, 0:0 בין עכו לכפר שלם

הראל שלום, גיא בדש | אודי ציטיאט

הקבוצה של אריה הגדילה את הפער מנס ציונה השלישית ל-7 נק' הודות לכיבושים של בדש ושמש. שתי האחרונות נפרדו בתיקו מאכזב ללא שערים. בית"ר ת"א הפסידה 3:2 לראשל"צ, 3:3 בין רעננה לעפולה

(גודל טקסט)

המחזור ה-33 בליגה הלאומית הושלם היום (שני) עם עוד ארבעה משחקים, שניים והפלייאוף העליון ושניים בתחתון. הפועל ירושלים עשתה עוד צעד משמעותי לעבר עלייה היסטורית לליגת העל לאחר 0:2 ביתי על רמת השרון, בעוד בית"ר תל אביב/בת ים שעלתה לחצי גמר גביע המדינה, הפסידה 3:2 לרמת השרון. בפלייאוף התחתון רעננה סיימה ב-3:3 מטורף מול עפולה ושתי האחרונות בטבלה, כפר שלם והפועל עכו המשיכו לאכזב עם 0:0.

הפועל ירושלים – רמת השרון 0:2

הירושלמים ניצחו את ההפסד של נס ציונה לנוף הגליל והעלו את הפער מהמקום השלישי לשבע נקודות עם ניצחון ראשון אחרי שתי תוצאות תיקו. אחרי מחצית מאופסת, גיא בדש העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-50 וכשנותרו שמונה דקות לסיום, מלך שערי הקבוצה, עידן שמש חתם עם שערו ה-17 העונה.

בית"ר תל אביב/בת-ים – מכבי ראשון לציון 3:2

נראה שמה שהולך בגביע לא בהכרח מצליח בליגה. לאחר ה-0:4 המרשים על סכנין בשלב רבע הגמר, הקבוצה של עמיר נוסבאום ספגה הפסד כואב לכתומים. מוחמד במבה כבש ראשון לזכות האורחת כבר בדקה ה-32, גייאגון פארפה איזן בדקה ה-60 אך ראשון לציון הגיבה עם שני שערים מהירים של גיל סלם ועוד אחד של במבה, ושער מאוחר של שי בלחסן לא הספיק לבית"ר תל אביב.

עמיר נוסבאום
עמיר נוסבאום | אודי ציטיאט

הפועל רעננה – הפועל עפולה 3:3

המשחק נפתח בסערה עם שני שערים כבר בדקות הפתיחה. פיטר אולווואלה העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה השביעית, אך גיא דהן השווה את התוצאה כעבור שתי דקות בלבד. האורחת מהצפון השלימה מהפך בדקה ה-72 משער שני של דהן, אך גם היא איבדה לאחר זמן קצר את היתרון, כשאולוואלה השלים צמד משלו בדקה ה-79. חניכיו של רומן זולו עלו שוב ליתרון בדקה ה-83 מפנדל של דודו ביטון, אך בעטו בדלי פעם נוספת, כשמוחמד בדארנה כבש את השער האחרון בהתמודדות כעבור דקה. הקבוצה שהפסידה ברבע גמר הגביע למכבי חיפה עלתה לפסגת הפלייאוף התחתון ושמרה על מאזן נקי מהפסדים נגד הקבוצה מהשרון. מנגד, המארחת משתווה לכפר קאסם במקום העשירי עם 39 נקודות.

הפועל כפר שלם – הפועל עכו 0:0

הקרב בין שתי הקבוצות שנמצאות מתחת לקו האדום הסתיים בתיקו מאופס, שאינו משרת אף אחת מהן. המארחת שהודחה ברבע גמר הגביע נגד הפועל תל אביב נשארה במקום האחרון, נקודה אחת פחות מיריבתה.

מסאי דגו
מסאי דגו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי