לא עוצרת: 0:3 לנוף הגליל על הפועל ר"ג, ניצחון דרמטי לנס ציונה

שחקני הפועל נוף הגליל חוגגים | ברני ארדוב

העולה החדשה לא הורידה רגל מהגז לאחר הבטחת העלייה, והרשימה במשחק החוץ. מתיאוס, דיין וגבאי כבשו. הקבוצה של אורי גוטמן כבשה בדקה ה-90 וגברה 0:1 על רמת השרון

(גודל טקסט)

המחזור ה-35 בליגה הלאומית נפתח הערב (שני) עם שני משחקים במסגרת הפלייאוף העליון. הפועל נוף הגליל, שהבטיחה בסוף השבוע את העלייה לליגת העל, שמרה על פסגת הטבלה עם 0:3 בחוץ על הפועל רמת גן. סקציה נס ציונה השלישית ניצחה בביתה 0:1 את הפועל רמת השרון.

הפועל רמת גן – הפועל נוף הגליל 3:0

הקבוצה של ירון הוכנבוים, שהבטיחה את החזרה לליגת העל לאחר ה-3:3 מול בית"ר תל אביב/בת ים, חזרה למסלול הניצחונות עם שלישייה נוספת. מתיאוס לימה העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה השמינית, וארבע דקות בלבד לאחר מכן גיא דיין כבש לאחר בעיטה חופשית נהדרת. בדקה ה-59, דיין מסר לדובב גבאי, שכיכב במשחק העלייה עם שלושער, והחלוץ לא התקשה להבקיע את השער השלישי של קבוצתו.

מוליכת הטבלה פתחה באופן זמני פער של ארבע נקודות על פני חברתה החדשה לליגת העל, הפועל ירושלים. עבור המארחת, מדובר בהפסד ראשון לאחר 11 משחקים במסגרת הליגה, והיא כעת מדורגת במקום הרביעי.

יבגני ברקמן, גיא דיין | ברני ארדוב

סקציה נס ציונה – הפועל רמת השרון 0:1

היורדת מליגת העל בעונה שעברה, שאיבדה סיכוי לחזור לליגה הבכירה לאחר ההפסד להפועל ירושלים, חזרה למסלול הניצחונות במשחק הביתי. אופק עובדיה כבש את שער הניצחון בדקה ה-90 והבטיח את הניצחון. לאור התוצאה, הקבוצה של אורי גוטמן הבטיחה את המקום השלישי, כשפתחה פער של שבע נקודות על פני הפועל רמת הגן הרביעית. מנגד, המארחת יורדת לקרקע לאחר ה-0:4 המרשים על הפועל איכסל, והיא כעת מדורגת במקום השביעי.

אורי גוטמן | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי