חגיגות עלייה בנוף הגליל: "מקום מדהים, בסוף גם יבנו פה ים"

הפועל נוף הגליל חוגגת עלייה לליגת העל | אודי ציטיאט

לא פחות מ-2,500 תושבי העיר הצפונית הגיעו לאירוע עם כלל שחקני ואנשי המועדון, בו ציינו את החזרה לליגת העל לאחר 15 שנה. הוכנבוים: "זכות גדולה להיות חלק מהקבוצה הזאת". וגם: תוכנית ראש העיר לקראת השנה הבאה

(גודל טקסט)

לאחר שחזרה לליגת העל לראשונה מזה 15 שנים, הפועל נוף הגליל חולמת ובגדול. הקבוצה של ירון הוכנבוים, שמדורגת במקום הראשון בטבלת הליגה הלאומית לאחר שהחזיקה בו לאורך מרבית שלבי העונה, ערכה הערב (רביעי) אירוע חגיגי עם כלל שחקני ואנשי הקבוצה.

באירוע לקחו חלק לא פחות מ-2,500 תושבי העיר שהודו לשחקנים על עליית הליגה ונהנו מהופעה של הזמרים עברי לידר וזהבה בן. בהמשך, ראש העיר של נוף הגליל, רונן פלוט, עלה לבמה וחשף חלק מן ההכנות לעונה הבאה: "אנחנו כרגע מגייסים ספונסרים ונבנה כאן קבוצה טובה שאף תילחם על הפלייאוף העליון".

אחד מכוכבי העלייה הוא החלוץ דובב גבאי, שהגיע בחודש ינואר ובמהרה הפך לבורג מרכזי בקבוצה הצפונית. גבאי היה נרגש ואמר לספורט1: "מדובר באירוע מאוד מרגש, עבורי זאת גם עליית ליגה ראשונה. כיף לראות את החיבוק האדיר שאנחנו מקבלים ואת ההערכה על העונה הגדולה שלנו"

שחקני נוף הגליל חוגגים עם דובב גבאי | אודי ציטיאט

השחקן המשיך וסיפר: "אנחנו מאושרים לשמח את הקהל הזה. לי באופן אישי יש חיבור גדול עם האנשים והאוהדים כאן, וגם עם צוות האימון וההנהלה. הרגשתי כאן בן בית. לגבי העונה הבאה? כרגע אין לי חוזה ואני עדיין לא יודע מה יהיה בהמשך".

גם מאמן הקבוצה, ירון הוכנבוים, דיבר אל הקהל הרב שהגיע לחגוג את העלייה: "הייתה לי זכות גדולה להיות חלק מנוף הגליל. יש כאן ראש עיר אדיר שתומך בנו ובנה פה אצטדיון מדהים, אם תרצו אז הוא גם יבנה כאן ים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי