לאחר שהרקטה פגעה בסמוך לביתו, וידאל עזב את ישראל: "אנחנו בפאניקה"

אושר אבו, היגור פיליפה וידאל | לילך וייס

הברזילאי בן ה-24 ואשתו המריאו למולדתם לאחר שהטיל פספס רק במעט את הבניין שלהם: "הידיים עדיין רועדות, ראיתי את מלאך המוות. מודים לחברים לקבוצה אך לא יכולים להישאר פה". מהמועדון נמסר: "מלווים את הזרים"

(גודל טקסט)

ההסלמה במצב הביטחוני משפיעה כמובן על הספורט הישראלי בימים מסובכים אלה. מעבר לדחיית חצאי גמר גביע המדינה השונים, השחקנים הזרים נאלצים להתמודד עם מציאות חדשה אותה אינם מכירים. אלכסנדר פשיץ' חלוץ מכבי תל אביב כבר איים לעזוב אם המצב יימשך. בינתיים, בהפועל פתח תקווה היו רגעי חרדה גדולים בעקבות נפילת רקטה סמוך לביתו של קשר הקבוצה, היגור וידאל.

הלילה (בין רביעי לחמישי) הטיל נפל בין שני בניינים והאש דלקה והתפשטה לשאר האזור. הקשר הברזילאי בן ה-24 קיבל אישור לעזוב את ישראל כמו שני הזרים הנוספים של הקבוצה. בריאיון לבן מיטלמן, כתב חדשות 12, אמר: "הידיים עדיין רועדות לי, ראיתי את מלאך המוות דופק. אנחנו מודים לחברים לקבוצה ולכל הישראלים על העזרה אך אנחנו לא יכולים להישאר פה".

וידאל שהיה נסער מיהר לפנות לחבריו בקבוצת הוואטספ של השחקנים וביקש שיעזרו לו להזעיק עזרה. במועדון מיהרו לסייע לברזילאי שהביע דאגה גם לנוכח העובדה שאשתו נמצאת בהיריון מתקדם. לאחר המקרה הקשר הוזמן ללוד ביחד עם אשתו אצל רם לוי, קפטן הקבוצה. אשתו אגב, סבלה מחרדה ופונתה לבית החולים בלינסון ושוחררה משם הבוקר.

מהמועדון נמסר הבוקר: "אתמול בלילה נפילת הרקטה ארעה בסמוך לדירתו של וידאל. למזלנו, וידאל ואשתו פעלו בהתאם לניחות ונכנסו לממ"ד. עובדי המועדון והצוות המקצועי נמצאים בקשר רציף עם השחקנים הזרים, דואגים ללוות אותם באופן אישי וימשיכו לעשות זאת בעיקר בימים מתוחים אלה".

ניידת משטרה
ניידת משטרה | ערן לוף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי