זעם בהפועל פ"ת: "מנהלת הליגות מועלת בתפקידה"

שחקני הפועל פתח תקווה מאוכזבים | מאור אלקסלסי

המלאבסים, שביקשו להקפיא את היורדת השנייה לליגה א' בטענה לחוסר ספורטיביות משווע, נדחו על המנהלת ותקפו: "פיקוד העורף לא מאפשר לארח משחקים בפ"ת, המועדון שוקל כעת את צעדיו בתגובה"

(גודל טקסט)

מנכ"ל מנהלת הליגות בכדורסל ניקולס לב הגיב הערב (שלישי) לבקשתה של הפועל פתח תקווה להקפיא את היורדת השנייה מהליגה הלאומית. לב שלל את בקשתם של המלאבסים והבהיר כי בישיבת הנהלת ההתאחדות לכדורגל שנערכה היום, המסר שהועבר הוא שבארגון שואפים לסיים את משחקי הליגות המקצועניות למרות המצב הקיים.

עוד הציעו במנהלת, כי לאור העובדה שפתח תקווה לא יכולה לארח במגרשה הביתי את הפועל עפולה בעקבות הנחיות פיקוד העורף, אם תבקש הקבוצה מאם המושבות לדחות את המשחקים בשבוע כדי לבחון מחדש את סוגיית האירוח באצטדיון המושבה, הדבר יישקל.

בפ"ת מנגד לא מצאו מגרש חלופי והבהירו שאופציית האירוח באצטדיון גרין לא מקובלת, גם בשל קרבתו למגרש הביתי של היריבה הפועל עפולה. במנהלת ביקשו מפתח תקווה למצוא אצטדיון חלופי עד השעה 16:00 אך הדבר לא נעשה וכעת במועדון שוקלים עתירה לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

שחקני הפועל פתח תקווה | מאור אלקסלסי

לאחר מכן, פרסמה הפועל פ"ת תגובה זועמת על המצב: "מנהלת הליגה מועלת בתפקידה לדאוג לקיום הוגן והגון של שתי הליגות הבכירות. המנהלת דחתה את בקשתה של הקבוצה לבטל את המחזור האחרון לאור חוסר הספורטיביות המשווע הנוצר מכך שפרט לעכו ואום אל פאחם יתר קבוצות הפלייאוף התחתון לא מתאמנות בצורה סדירה".

"במנהלת דורשים לקיים את המשחק של הקבוצה נגד הפועל עפולה ביום שישי הקרוב, על אף שפיקוד העורף לא מאפשר לארח משחקים בפ"ת, ודרש מהמועדון למצוא מגרש חלופי, כשהאופציה היחידה העומדת בפנינו היא לארח את המשחק בנוף הגליל, בסמוך לעפולה. המועדון שוקל כעת את צעדיו בתגובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי