מוכנה לליגת העל: הפועל ירושלים הביסה 1:6 את איכסל

שחקני הפועל ירושלים חוגגים | ברני ארדוב

הירושלמים נפרדו מהליגה הלאומית עם ניצחון מרשים במיוחד. וודג'ה, שמש, אלמליח, מיזן, צ'קול ורבינוביץ' חגגו על הצפוניים, מנגד פלצי העלה את קבוצתו ליתרון זמני. במשחק המקביל נס ציונה ניצחה 2:4 את ר"ג

(גודל טקסט)

המחזור ה-37 והאחרון בליגה הלאומית יצא לדרך הערב (חמישי) עם שני משחקים. הפועל ירושלים שכבר הבטיחה את מקומה בליגת העל, נפרדה מהלאומית עם 1:6 גדול על איכסל. גם נס ציונה השלישית ניצחה 2:4 את הפועל רמת גן.

הפועל איכסל – הפועל ירושלים 6:1

הקבוצה של זיו אריה עלתה זמנית למקום הראשון בזכות ניצחון מרשים במיוחד. עוד לפני המשחק שתי עלו לכר הדשא כמקשה אחת כסמל לדו קיום ובהמשך המארחת עלתה ראשונה על לוח התוצאות משער של איתי פלצי בדקה ה-37. אולם הפועל ירושלים יצאה לקאמבק מדהים שכלל ארבעה שערים עד לסיום המחצית הראשונה – אביחי וודג'ה איזן בדקה ה-42, עידן שמש השלים מהפך בתוך דקה לירן אלמליח ובן מיזן הוסיפו בדקה ה-45. אדיס צ'קול הצטרף לחגיגה במחצית השנייה ואוהד רבינוביץ' חתם עונה בלאומית בסטייל עם השער השישי.

הפועל רמת גן – סקציה נס ציונה 4:2

כמו הפועל ירושלים, גם הכתומים נקלעו לפיגור מוקדם לאחר שער של דביר ישי בדקה השלישית והשלימו צמד במחצית הראשונה. דור גלילי כיכב עם צמד, וובה בראון ואמנון טדלה הוסיפו, ישראל ראש צימק עבור האורדונים בדקה ה-88. לאחר שריקת הסיום המאמן אורי גוטמן נפרד מנס ציונה: "אני מודה לרועי ולשחקנים היקרים, לצוות המקצועי, לקהל ולכל האנשים הטובים בנס ציונה. היינו שותפים לעונה נהדרת. הסקציה בליבי לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי