נוף הגליל ניצחה וסיימה בפסגה, בית"ר ת"א התאוששה מההדחה בגביע

דובב גבאי | ברני ארדוב‎

העולה הטרייה לליגת העל גברה 1:3 על ראשל"צ בעזרת צמד של גבאי, חזרה למקום הראשון בטבלה וסגרה עונה בסטייל. מזרחי העניק לנוסבאום 0:1 על רמה"ש לאחר ההפסד הכואב להפועל ת"א בחצי הגמר, רעננה דרסה את כפר שלם

(גודל טקסט)

לאחר עונה ארוכה במיוחד, הליגה הלאומית קרובה מאוד לסיום, כאשר הערב (שני) נערכים שלושה משחקים נוספים שיהיו גם האחרונים של שש קבוצות שונות. בפלייאוף התחתון, הפועל רעננה מחצה 0:4 את הפועל כפר שלם שכבר ירדה לליגה א'. בפלייאוף העליון, בית"ר תל אביב/בת ים התאוששה מההדחה בחצי גמר הגביע נגד הפועל ת"א וגברה 0:1 על הפועל רמת השרון, בעוד הפועל נוף הגליל גברה 1:3 על הפועל ראשון לציון וסגרה עונה נהדרת עם ניצחון נוסף.

הפועל ראשון לציון – הפועל נוף הגליל 3:1

האורחת כבר הבטיחה את עלייתה לליגת העל, ובמשחק לפרוטוקול בלבד היא המשיכה בריצה האדירה שלה וסגרה את העונה עם משחק ליגה 13 ברציפות בו היא לא מפסידה. עם שלוש הנקודות, הצפוניים מסיימים את העונה בפסגת הטבלה הרבה בזכות דובב גבאי, שכבש צמד נפלא (30, 67) ויחד עם שער של עודד צ'קול בדקה ה-93 העניק לירון הוכנבוים ניצחון נוסף. סמיר פרהוד איזן בתווך (45) אך זה לא הספיק עבור המארחת המאוכזבת.

ירון הוכנבוים. סגר עונה בסטייל | ברני ארדוב‎

בית"ר תל אביב/בת ים – הפועל רמת השרון 0:1

רק ביום רביעי האחרון קבוצתו של עמיר נוסבאום נגעה בתהילה כשהייתה רחוקה דו-קרב פנדלים מעלייה מדהימה לגמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב. למרות זאת, החבורה הצעירה מהמקום החמישי בטבלה נכנעה להפועל תל אביב בתום משחק דרמטי ונשארה עם המחמאות. הערב היא גם סיימה באופן רשמי את העונה שלה, ועשתה זאת בטעם מתוק עם שלוש נקודות ביתיות נגד רמת השרון הלא יציבה. יניב מזרחי כבש שעבור שבע דקות בלבד את השער היחיד במשחק.

יניב מזרחי | אודי ציטיאט

הפועל כפר שלם – הפועל רעננה 4:0

רעננה סוגרת עונה בסטייל עם ניצחון מרשים, שגם היה הרביעי שלהם ברציפות. על הדשא, אמארה אוסוג'י פתח (20), בני גולן הכפיל בדקה ה-56 והשלים צמד אישי כעבור 20 דקות בדיוק ודין כהן נעץ את המסמר האחרון (87) בארון של האחרונה בטבלה, שתשחק בשנה הבאה בליגה א'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי