הפועל עפולה תבקש ממכבי חיפה את נחמני, יפרח ודהן

סתיו נחמני | מאור אלקסלסי

בקבוצה מהלאומית מבהירים כי אין להם כוונה להפוך לקבוצת בת, והמועדון ימשיך להתנהל עצמאית. גם שמו של איקוום אוטין עלה כמי שעשוי להגיע בהשאלה. הירוקים רוצים לרכז כמות גדולה של מושאלים בקבוצה אחת

(גודל טקסט)

מכבי חיפה והפועל עפולה מנהלות בימים האחרונים שיחות לגבי שיתוף פעולה עתידי בין הקבוצות. הקבוצה מהליגה הלאומית תבקש מספר רב של שחקנים צעירים בהשאלה לקראת העונה הבאה, כאשר שניים מהשחקנים שהכי מעניינים אותה הם שניים שקיבלו העונה דקות בליגת העל – נהוראי יפרח וסתיו נחמני.

גם שמו של המגן השמאלי איקוום אוטין עלה. כמו כן, גיא דהן, שהושאל העונה ממכבי חיפה לעפולה, צפוי להמשיך בקבוצה של רומן זולו. בעפולה הבהירו כי למועדון אין כוונה להפוך לקבוצת בת, והבהירו שהקבוצה תמשיך להתנהל באופן עצמאי. המשמעות היא שהירוקים לא יקבעו שיטת משחק ולא יצורף איש צוות ממכבי חיפה.

"מדובר בהסכם דומה לזה שהיה לחיפה עם הפועל נוף הגליל. כל קבוצה תתנהל עצמאית, חלק קטן של שחקנים יחויבו בדקות משחק ושאר השחקנים הצעירים יקבלו הזדמנות", אמר גורם המעורה בפרטים. "בשלב זה אין הסכם חתום ואין טיוטות שעברו בין הצדדים, אבל יש רצון של שני המועדונים לשיתוף פעולה".

גיא דהן | אודי ציטיאט

למעשה, במכבי חיפה מעדיפים לרכז כמות נכבדת של שחקנים מושאלים במועדון אחד ולא להוציא אותם כבודדים להשאלות בקבוצות שונות. שתי הסיבות העיקריות – כך לירוקים יהיה קל יותר לעקוב אחריהם, ובנוסף, אם יוחלט להחזיר אותם לקבוצה, שיתוף הפעולה ביניהם יהיה טוב יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי