מורי ימשיך בבני יהודה: "זה הבית שלי". גם ליואיץ' יישאר?

גודסוויי דוניו, דן מורי | מאור אלקסלסי

הבלם הוותיק סיכם לעונה עם אופציה לשנתיים נוספות וירשום עונה עשירית בכתום: "מתכוון לעשות הכל בשביל שנשוב לליגת העל". הפועל ת"א מתעניינת בסרבי, אך לא מוכנה לשלם את סעיף השחרור

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אחת המטרות הגדולות ביותר של בני יהודה אחרי הירידה לליגה הלאומית הייתה הבטחת המשך דרכו של הקפטן, דן מורי, שחוזהו הגיע לסיומו עם תום העונה החולפת. היום (שני) רשמית הבלם סיכם על חוזה חדש וימשיך ללבוש את מדי הקבוצה משכונת התקווה גם בעונה הבאה. מורי בן ה-32 סיכם על חוזה לעונת אחת עם אופציה לשנתיים נוספות.

בבלם התעניינו מספר קבוצות מליגת העל, אך הוא הביע את רצונו להישאר במידה ששכרו יישאר דומה לזה שהרוויח בליגת העל. הקפטן יפתח את עונתו העשירית בבני יהודה, ולראשונה בקריירה ישחק בליגה הלאומית. "לא היה לי ספק שאני נשאר", אמר מורי. "בסופו של דבר זה הבית שלי ואני מתכוון לעשות הכל בשביל שנחזור למקום שבו אנחנו צריכים להיות".

מי שבניגוד לציפיות עשוי להישאר הוא מתיאה ליואיץ'. הקשר הסרבי מחזיק בחוזה, ולמרות שיש קבוצות שמתעניינות בו, ביניהן הפועל תל אביב, אין מי שתשלם כעת את סעיף השחרור שלו. על כן, כרגע הוא ממשיך, כשברק אברמוב רוצה לעמוד בהבטחתו – להעמיד סגל שגדול על הליגה הלאומית ולחזור בתוך עונה אחת לליגת העל. הישארות של שחקן כמו ליואיץ' בליגת המשנה זה בהחלט צעד מרשים.

מתיאה ליואיץ' | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי