חוזר לשכונה: רן קדוש חתם בבני יהודה

רן קדוש | מאור אלקסלסי

השוער עזב את הפועל חיפה והצטרף בחוזה לעונה אחת לכתומים, עמם ינסה להעפיל בחזרה לליגת העל: "היה ברור לי שאני רוצה להגיע לכאן"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אחרי שירדה לליגת הלאומית, בני יהודה עובדת חזק על בניית הסגל לעונה הבאה במטרה אחת ברורה – חזרה לליגת העל בתוך שנה בלבד. לפני יומיים הכתומים הבטיחו את הישארותו של הקפטן דן מורי, אתמול (שלישי) הם צירפו רכש ראשון בדמותו של עומר בוארון והיום כבר הגיע הרכש השני – רן קדוש.

השוער, ששיחק בארבע העונות האחרונות בהפועל חיפה, הצטרף בחוזה לעונה אחת באמצעות סוכנו, אדם קידן. עבור קדוש בן ה-35 זוהי קדנציה שנייה בשכונת התקווה, בה שיחק מ-2009 ועד 2011, וכמובן זכור כגיבור בשל ההצגה שסיפק מול מכבי חיפה ב-15 במאי 2010, אז מנע מהירוקים ניצחון ואליפות במחזור סיום דרמטי.

"היו לי מספר אפשרויות בתקופה האחרונה, אבל ברגע שנוצר הקשר עם בני יהודה היה לי ברור שלכאן אני רוצה להגיע", אמר רן קדוש. "יש לי זיכרונות נהדרים מהתקופה הקודמת שלי כאן, ומעל הכל אני כבר רוצה לפגוש שוב את הקהל. יש לנו מטרה אחת – להחזיר את המועדון הזה למקומו הטבעי".

בני יהודה חיפשה שוער חדש לאחר שברק לוי שוחרר עם סיום חוזהו ובעקבות האכזבה מההתנהגות של עומר ניראון. כזכור, כפי שנחשף בספורט1, במועדון לא אהבו בלשון המעטה את תפקודו של ניראון מחוץ למגרש ובאימונים, בטח ובטח אחרי שקיבל קרדיט יוצא דופן בתחילת העונה החולפת כשוער ראשון בגיל 19 וכמי שייכנס לנעליים הגדולות של אמיליוס זובאס. ניראון מחזיק בחוזה, ובעונה הבאה עשוי לשמש כשוער שלישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי