הרכש השלישי: ירדן אבוחצירה חתם בבני יהודה

ירדן אבוחצירה חוגג | אודי ציטיאט

אחרי הבטחת הישארותו של דן מורי וצירופם של עומר בוארון ורן קדוש, הכתומים החתימו גם את הקשר, ששיחק בשתי העונות האחרונים בהפועל רמת גן: "מבטיח לעשות הכל בשביל שהמועדון יחזור לאיפה שהוא צריך להיות"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה עומלת על בניית הסגל לעונת 2021/22. אחרי הירידה הכואבת לליגה הלאומית, ברק אברמוב כבר הצהיר שהוא מתכוון להעמיד סגל שגדול על ליגת המשנה, וגם את התקציב הגבוה ביותר בלאומית – במטרה לחזור לליגת העל בתוך עונה אחת בלבד.

הכתומים עשו צעד ראשון חשוב לעונה המתקרבת כאשר הבטיחו את הישארותו של דן מורי והחתימו את הקפטן על חוזה חדש, ולאחר מכן הם התפנו לצירוף רכשים. הראשון היה החלוץ עומר בוארון, השני השוער רן קדוש – והיום (רביעי) הגיע הרכש השלישי.

מדובר בקשר, ירדן אבוחצירה, אשר חתם היום בבני יהודה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. אבוחצירה בן ה-28 נחשב לשחקן בולט מאוד בלאומית בשנים האחרונות, ובשנתיים האחרונות הוא לבש את מדיה של הפועל רמת גן, במהלכן כבש 16 שערי ליגה. הוא גדל במחלקת הנוער של הפועל באר שבע.

"אני שמח ונרגש להצטרף למועדון כל כך גדול ומפואר כמו בני יהודה", אמר אבוחצירה אחרי החתימה. "אני שמח על האמון ומחכה לרגע שאלבש את החולצה הכתומה. שמעתי המון דברים על הקהל החם ועל האווירה הטובה והביתית שיש כאן. אני מבטיח לעשות הכל בשביל שהמועדון הזה יחזור למקום שבו הוא צריך להיות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי