ממשיכה להתחזק: דודי תירם חתם בעירוני רמת השרון

דודי תירם |

אחרי שצירפה את רון שושן וירין שרעבי, הקבוצה של עידן בראון החתימה גם את הבלם, ששיחק בעונה הקודמת בהפועל רעננה

(גודל טקסט)

עירוני רמת השרון, שמינתה בתחילת החודש את עידן בראון למאמן הקבוצה לאחר עזיבתו של יגאל אנטבי, בונה את הסגל שלה לעונת 2021/22 אחרי שבעונה הקודמת הצליחה להגיע לפלייאוף העליון של הליגה הלאומית ולסיים במקום השביעי.

היום (שישי) צירפה רמה"ש את דודי תירם, שהצטרף לשוער רון שושן ולקשר ירין שרעבי שהגיע בהשאלה ממכבי נתניה, אשר חתמו בימים האחרונים בקבוצה. הבלם חתם עד חוזה לשנתיים בקבוצה אחרי ששיחק בעונה הקודמת בהפועל רעננה.

תירם בן ה-27 שיחק בעבר בהפועל רמת גן, אסטרה ג'ורג'יו, מ.ס אשדוד ומכבי נתניה, בה רשם את השנים הטובות ביותר שלו. הבלם אמר לאחר החתימה: "שמח להגיע למקום חם ומשפחתי ורוצה לקחת אותו צעד אחד קדימה".

דודי תירם
דודי תירם | דני מרון

ועוד בליגה הלאומית, הפועל כפר סבא צירפה היום את יובל חליבה בחוזה לשנה אחת עם אופציה. חליבה בן ה-25, שיכול לשחק הן כבלם והן כקשר אחורי, .שיחק העונה תחת אורי גוטמן בסקציה נס ציונה: "אני שמח לחתום פה, ולשחק שוב תחת אורי גוטמן. ננסה להחזיר את המועדון למקום הראוי לו. אני דרוך ומוכן לתחילת האימונים. אני חושב שאוכל לתרום הרבה מהלב שאני מביא איתי למגרש, מהחכמה ומהניסיון שצברתי בליגה הזו", אמר לאחר החתימה.

יובל חליבה וסוכנו אדם קידן | הפועל כפר סבא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי